Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Mesleki eğitim merkezi öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi (Bartın ili örneği)
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-02-13)
Bu tez çalışmasının amacı Mesleki Eğitim Merkezi öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi ve çeşitli değişkenler (cinsiyet, yaş, eğitim durumu, bölüm) ile olan ilişkisinin belirlenmesidir. Bu amaçla ...
Yaşam boyu öğrenme bağlamında mental aritmetik eğitiminin öğrenci başarısına etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-02-13)
Bu araştırmanın amacı yaşam boyu öğrenme bağlamında mental aritmetik eğitiminin öğrenci başarısına etkisini incelemektir. Araştırmada karma yöntem kullanılmıştır. Araştırma Bartın Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü 1. ...
Tarihi dizilerle yaşam boyu öğrenme algısı (Bartın ili örneği)
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-02-13)
Bu araştırmanın amacı, ortaokul ve lise son sınıf öğrencilerinin tarihi dizilerle yaşam boyu öğrenmelerinin değerlendirilmesidir. Araştırmada karma yöntem (mix medhod) desenlerinden yakınsayan (paralel) desen kullanılmış, ...
Çalışanların yaşam boyu öğrenme ölçeğinin Türkçe uyarlaması
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-12-25)
Yerel gazetelerin yaşam boyu öğrenmeye katkılarının değerlendirilmesi (Bartın ili örneği)
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-02-13)
Bu araştırmanın amacı Bartın ilindeki yerel gazetelerde, okurların yaşam boyu öğrenmelerine katkı sağlayan haberlerin belirlenerek okur görüşlerine göre, yerel gazetelerin yaşam boyu öğrenmeye katkılarının değerlendirilmesidir. ...
Halk eğitimi merkezlerinin kursiyer görüşlerine göre değerlendirilmesi : Amasra Halk Eğitimi Merkezi örneği
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-12-12)
Halk eğitimi, örgün eğitim çağı dışında kalan ve toplumun çoğunluğunu oluşturan yetişkinlerin, sürekli eğitime ihtiyaç duymaları nedeniyle önem taşımaktadır. Halk Eğitimi Merkezleri, topluma eğitim hizmetleri sunan en ...
Eğitim yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile bireysel yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-07-19)
Bu tez çalışmasının amacı; Eğitim yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile bireysel yenilikçilik düzeylerini çeşitli değişkenlere (cinsiyet, yöneticilik tecrübesi, yaş ve eğitim düzeyi) göre inceleyerek, eğitim ...
Yaşam boyu öğrenme bağlamında kamu spot göstergeleri hakkında üniversite öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesi (Bartın Üniversitesi örneği)
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017-02-14)
Bu araştırmanın amacı, yaşam boyu öğrenme bağlamında kamu spot göstergeleri hakkında üniversite öğrencilerinin çeşitli değişkenlere göre görüşlerini incelemektir. Spotlar içerisinde bireylere verilmek istenen mesajların ...