Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin duygusal emek davranışını gerçekleştirme düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
(Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2021)
Bu araştırmanın amacı öğretmenlerin duygusal emek düzeyleri arasında farklılık
olup olmadığını belirlemektir. Bu araştırmada tarama modelinden yararlanılmıştır.
Araştırmaya Bartın şehir merkezindeki ilk ve ortaokullarda ...
Eğitimde politika geliştirmede gözetilecek temel kavramlar
(Anı Yayıncılık, 2021-04-01)
Kökeni Eski Yunan uygarlığına dayanan politika kavramı iki ayrı anlamda kullanılmaktadır. Birincisi, "siyaset” kavramıyla belirtilebilir; ülke yönetimi anlamına gelmektedir. Bir de örgüt düzeyinde politika kavramı ...
Kaynaştırma uygulamalarının başarısını etkileyen etmenler, sorunlar ve ailelerden beklentilerin öğretmen görüşlerine göre analizi (Karma yöntem araştırması)
(MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2021-01)
Bu çalışmanın amacı Bartın il merkezindeki okullarda kaynaştırma eğitimi yapan öğretmenlere göre kaynaştırma eğitimi verilen öğrencilerin başarısını ortaya koymak, sorun ve çözüm önerilerini değerlendirmektir. Araştırmanın ...
An evaluation of pre-service teachers’ competences and views regarding inclusive education
(Australian International Academic Centre, 2021-01-31)
Inclusive education is a form of education in which individuals with any disabilities receive education together with their peers. The education people with disabilities receive in special classrooms by expert teachers has ...
Analyzing rater severity in a freshman composition course using many facet Rasch measurement
(Springer, 2020-02-07)
This study examined the rater severity of instructors using a multi-trait rubric in
a freshman composition course offered in a private university in Kuwait. Use of standardized multi-trait rubrics is a recent development ...
Eleştirel düşünme taksonomisi
(VİZETEK, 2022-10)
Eleştirel düşünme taksonomisi, 6 (altı) aşamalı bir sınıflama olup hisset: a, doğru bilgiye ulaş: a+b, yöntem veya etkinlik kullan: a+b+c, çıkarım yap ve sınıfla: a+b+c+d, öz düzenle ve öz değerlendir: a+b+c+d+e, karar ver ...