Search
Now showing items 1-2 of 2
Otel çalışanlarının duygusal emek davranışlarının iş tatminlerine etkisi
(Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2015-12)
Bu çalışmanın amacı, emek yoğun hizmet işletmesi olan otel işletmesi çalışanlarının müşterilerle birebir iletişime girerken duygusal emek davranışlarını belirlemek ve işinden ve iş çevresinden duyduğu tatmin ...
Üniversite öğrencilerinin fast food tercih etme sebeplerinin belirlenmesi: Dicle Üniversitesi örneği
(Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2015-12)
Araştırmanın amacı üniversite öğrencilerinin fast food ürünleri tercih etmelerinde etkili olabilecek değişkenleri önem derecelerine göre saptamak ve demografik değişkenlere göre farklılık olup olmadığın ortaya ...