Konu "Social media" için İşletme Ana Bilim Dalı listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Sosyal medya platformlarındaki muhafazakâr moda fenomenlerinin (Influencer) tüketicilerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler ve sosyal medyanın kullanım oranlarındaki artış tüketicilere medya ortamlarında sesini duyurabilme olanağı sunmakla kalmamış, onları sosyal medya platformlarında paylaşılan ... -
Sosyal medyada yapılan yorumların tüketici satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Bartın ili uygulaması
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-07-02)Gelişen teknoloji ile birlikte insanlar tarafından kullanımı günden güne artan, yeni çağın iletişim aracı olan sosyal medya ve platformları hayatın vazgeçilmezleri arasında yerini almıştır. Sosyal medya, insanların ...