• Fortune 500 Türkiye şirketlerinin kurumsal sosyal sorumluluğu üzerine bir içerik analizi 

      Turpcu, Yeşim (Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
      Günümüzde küreselleşmeye bağlı olarak meydana gelen hızlı değişimler ve toplumun bilinçlenmesi neticesinde işletmelerin kar sağlamak için mal ve hizmet üretmek dışında sadece hissedarlara değil, tüm paydaşları kapsayan ...
    • Türk kamu yönetiminin dönüşümünde stratejik plânlamanın yeri 

      Yolcu, Kadriye (Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2024)
      Stratejik plânlama, plânlama ve tahmin için gerekli bir araçtır. Kurumların örgütlenmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Belli bir zaman dilimini kapsayan stratejik plânlama, kurumların gelişim hedeflerini belirlemede ...
    • Uşak tekstil sektörü GZFT (Swot) analizi 

      Bozbay, Ayşenur (Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)
      Küreselleşme ile yaşanan hızlı teknolojik değişime işletmeler ayak uydururken aynı anda hem pazardaki konumlarını korumak hem de artan rekabet ortamında rakiplere karşı pazar payını yükseltmek zorundadır. Burada işletmelerin ...