Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Estetik dinlemenin 4. sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerine etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-09-03)
Bu araştırma, ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerine estetik dinleme eğitiminin etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu 2018-2019 eğitim öğretim yılı Karabük ili Yenice ilçesi ...
KWL (ne biliyorum? ne öğrenmek istiyorum? ne öğrendim?) stratejisinin ilkokul 3.sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarına etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-07-03)
Bu araştırmanın amacı KWL Stratejisinin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin okuduklarını anlama başarılarına etkisini incelemektir. Araştırmanın çalışma grubunu 2017-2018 Eğitim Öğretim yılı Bartın ili Merkez ilçesi Akçalı ...
Stratejik not almanın 6. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Stratejik not alma yöntemi öğrenme sürecinin bütünde yer alan, öğrencinin okuma sürecinde zihinsel yönden aktif olmasına yardımcı olan, bilgiyi organize etmeyi ve öğrenmeyi kalıcı hale getirmeyi sağlayan bir yöntemdir. ...
Kwl (Ne biliyorum? ne öğrenmek istiyorum? ne öğrendim?) stratejisinin ilkokul 3.sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarına etkisi
(Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Bu araştırmanın amacı KWL Stratejisinin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin okuduklarını anlama başarılarına etkisini incelemektir. Araştırmanın çalışma grubunu 2017-2018 Eğitim Öğretim yılı Bartın ili Merkez ilçesi Akçalı ...