Search
Now showing items 1-2 of 2
Türkiye'deki coğrafi işaretli ürünlerin uluslararası ticaretteki potansiyeli
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Coğrafi işaretli (Cİ) ürünlerin uluslararası ticaretinden önemli ölçüde gelir sağlandığı ve bu gelirin her geçen yıl arttığı bilinmektedir. Dolayısıyla Cİ'li ürünler piyasası yerel bazda kalmayarak küresel ölçekte dikkate ...
Resim bulanık (Pıcture fuzzy) küme tabanlı çok kriterli karar verme yaklaşımı ve uygulamaları
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)
Endüstri 4.0 ve teknolojideki son gelişmeler beraberinde dijitalleşme, nesnelerin interneti, akıllı sistemler gibi bazı yeni kavramları ortaya çıkarmıştır. İşletmelerin küresel rekabette değer yaratabilmeye çalışması bu ...