Başlık için İşletme Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans listeleme
Toplam kayıt 47, listelenen: 44-47
-
Tüketicilerin yeşil ürün kullanma eğilimlerine ilişkin bir araştırma
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Geçtiğimiz yüzyılda dünyada meydana gelen özellikle doğal çevreyi ve beraberinde toplumları olumsuz etkileyen çevre felaketleri, birçok kavramın yanında yeşil pazarlama anlayışının da önemli bir kavram olarak gelişimine ... -
Türkiye'de 1980 sonrası mecliste temsil edilen siyasi partilerin programlarında sektörel rekabet stratejileri
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012-06-25)Bu çalışmada siyasi parti programlarında yer alan sanayi, tarım ve turizm sektörleri ile ilgili politikalar rekabet stratejileri bağlamında incelenerek partilerin sektörlerde kullanmayı hedefledikleri rekabet stratejileri ... -
Ülkelerin endüstri 4.0 düzeylerinin copras yöntemi ile analizi: g-20 ülkeleri ve Türkiye
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-05-08)Üretim alanında teknolojik ilerlemelerin oluşması ile geçmişten günümüze ekonomik ve sosyal hayatı etkileyen birçok endüstriyel devrim yaşanmıştır. Endüstri 4.0 bu süreçte, çağdaş yaşamımızda ve gelecekte karşımıza çıkacağını ... -
Y ve Z kuşağının hedonik ve faydacı tüketim davranışlarının marka sadakatine etkisinin incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-09-10)Y ve Z kuşağı bireyleri günümüz genç kuşağını oluşturan, teknolojiyle bütünleşmiş bireylerdir. Tüketim yaparlarken üründen fayda sağlamanın yanı sıra o ürüne sahip olmanın verdiği hazza da önem vermektedirler. Bu haz kimi ...