Konu "Marketing" için İşletme Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Sosyal medyada yapılan yorumların tüketici satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Bartın ili uygulaması
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-07-02)Gelişen teknoloji ile birlikte insanlar tarafından kullanımı günden güne artan, yeni çağın iletişim aracı olan sosyal medya ve platformları hayatın vazgeçilmezleri arasında yerini almıştır. Sosyal medya, insanların ... -
Tüketicilerin yeşil ürün kullanma eğilimlerine ilişkin bir araştırma
(Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Geçtiğimiz yüzyılda dünyada meydana gelen özellikle doğal çevreyi ve beraberinde toplumları olumsuz etkileyen çevre felaketleri, birçok kavramın yanında yeşil pazarlama anlayışının da önemli bir kavram olarak gelişimine ...