Yazar "Avcı, Görkem" için Eğitim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 32, listelenen: 21-32
-
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin “öğretmenlik uygulaması” dersine ilişkin görüş ve önerileri
Gümüş, Nevzat; Özbaş Çulha, Banu; Gülersoy, Ali Ekber; Duman, Doğan; Türker, Hasan; Avcı, Görkem; Dikicigil, Özdemir (Turkish Studies, 2018-06)Bu çalışmanın amacı, sosyal bilgiler öğretmenlerinin bakış açısından öğretmenlik uygulaması dersine ilişkin görüşleri ve önerileri ortaya koymaktır. Araştırma, nitel araştırma yöntemlerinden fenomenolojik araştırma deseniyle ... -
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin “öğretmenlik uygulaması” dersine ilişkin görüş ve önerileri
Gümüş, Nevzat; Çulha Özbaş, Banu; Gülersoy, Ali Ekber; Duman, Doğan; Türker, Hasan; Avcı, Görkem; Dikicigil, Özdemir (International Conference On Social Sciences, 2018)Bu çalışmanın amacı, sosyal bilgiler öğretmenlerinin bakış açısından öğretmenlik uygulaması dersine ilişkin görüşlerini ve önerilerini ortaya koymaktır. Araştırma nitel araştırma yöntemlerinden fenomenolojik araştırma ... -
Sosyal bilgiler, sınıf ve ilköğretim matematik öğretmen adaylarının ders çalışma yaklaşımlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Avcı, Görkem; Gümüş, Nevzat (International Congress On Social Sciences, 2017)Bu araştırmanın amacı; sosyal bilgiler, sınıf ve ilköğretim matematik öğretmen adaylarının ders çalışma yaklaşımlarını belirlemek ve bu yaklaşımların cinsiyet, yaş, öğrenim görülen sınıf düzeyi, bölüm (sözel-eşit ... -
Sınıf dışı eğitim etkinliklerine yönelik öğrenci görüşleri
Avcı, Görkem; Gümüş, Nevzat (Turkish Studies, 2019-06-10)Bu araştırmanın amacı, ilkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde sınıf dışı eğitime dayalı gerçekleştirilen etkinliklere yönelik öğrenci görüşlerini incelemektir. Araştırmada, nitel araştırma desenlerinden olgubilim ... -
Sınıf dışı eğitime dayalı etkinliklerle işlenen sosyal bilgiler dersine yönelik ilkokul 4. sınıf öğrenci tutumlarının incelenmesi
Avcı, Görkem; Gümüş, Nevzat (2019)Bu araştırmada, ilkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler dersi “İnsanlar, yerler ve çevreler” öğrenme alanının sınıf dışı eğitim etkinlikleriyle öğretiminin, öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumları üzerine etkisini ... -
Sınıf dışı eğitime dayalı etkinliklerle işlenen sosyal bilgiler dersine yönelik ilkokul 4. sınıf öğrenci tutumlarının incelenmesi
Avcı, Görkem; Gümüş, Nevzat (2020-06-30)Bu çalışmada, 4. Sınıf sosyal bilgiler dersi “İnsanlar, yerler ve çevreler” öğrenme alanı konularının öğretiminde sınıf dışı eğitim etkinliklerinin uygulanmasının, öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumları ... -
Sınıf dışı öğretim yönteminin ilkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersi akademik başarısına etkisi
Avcı, Görkem; Gümüş, Nevzat (2019)Bu araştırmada, ilkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersi “İnsanlar, yerler ve çevreler” öğrenme alanı konularının sınıf dışı eğitim etkinlikleriyle öğretiminin, öğrencilerin sosyal bilgiler dersi akademik başarı düzeyleri ... -
Sınıf öğretmeni adaylarının psikososyal özellikleri, ders çalışma yaklaşımları ve akademik özsaygı düzeyleri
Küçükkaragöz, Hadiye; Avcı, Görkem (Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2016)Bu çalışmada öğrencilerin sınıf öğretmen adaylarının psikososyal özellikleri, ders çalışma yaklaşımları ve akademik özsaygı düzeyleri incelenmektedir. Öğrencilerde kalıcı öğrenmeyi sağlamak, tüm eğitim programlarında olduğu ... -
Sınıf öğretmenlerinin hayat bilgisi ve sosyal bilgiler derslerinde kullandıkları strateji, yöntem ve teknikler: nitel bir araştırma
Avcı, Görkem (Journal of Innovative Research in Teacher Education, 2021-09-26)Bu araştırmanın amacı, Sınıf öğretmenlerinin hayat bilgisi ve sosyal bilgiler derslerinde strateji, yöntem ve tekniklerin kullanılma durumuna ve kullanma tercihlerine ilişkin görüşlerin belirlenmesidir. Temel nitel araştırma ... -
Teacher's opinions about remedial education program in primary schools
Bulu, Doğan; Avcı, Görkem (The Journal of Limitless Education and Research, 2022-10-17)IYEP (Remedial Education Program in Primary Schools) was implemented in pilot provinces for the first time in 2018. The IYEP was prepared in order to eliminate the learning deficiencies of disadvantaged students in ... -
Teachers’ experiences of distance education triggered by COVID-19 in Finland and Turkey- digital transformation in practice
Avcı, Görkem; Tihinen, Maarit (International Online Journal of Education and Teaching, 2022-11-27)Distance education was typically selected teaching method as a response to the COVID-19 pandemic across the world. This article introduces the survey results on Finnish and Turkish teachers' experiences of distance education ... -
The effect of outdoor education on the achievement and recall levels of primary school students in social studies course.
Avcı, Görkem; Gümüş, Nevzat (2020)The aim of this study is to determine the effects of the implementation of activities based on outdoor education in social studies teaching on students' academic achievement and their level of knowledge recall. In the ...