Search
Now showing items 1-10 of 10
Sınıf öğretmeni adaylarının okuma alışkanlığına yönelik tutumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
(Erzincan Üniversitesi, 2010)
Bu araştırmada sınıf öğretmeni adaylarının okuma alışkanlığına yönelik tutumlarının cinsiyete, öğretim türüne ve sınıf düzeyine göre incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesindeki 400 ...
Sınıf ve okul öncesi öğretmenlerinin değer öğretimine ilişkin görüşleri
(Bartın Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmada sınıf öğretmenleri ile okul öncesi öğretmenlerinin değer öğretimi hakkındaki
görüşlerini belirlemeye çalışmaktır. Araştırmanın evrenini Bartın il merkezinde görev yapan 260 sınıf ve
okul öncesi öğretmeni ...
İlk okuma yazma öğretiminde ses temelli cümle yönteminin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi: Hatay ili örneği
(Mustafa Kemal Üniversitesi, 2009)
Bu araştırmada sınıf öğretmenlerinin ses temelli cümle yöntemine ilişkin görüşleri cinsiyet, mesleki kıdem ve mezun olunan bölüme göre incelenmiştir. Araştırma, Hatay il merkezinde bulunan 32 ilköğretim okulundan küme ...
Sınıf öğretmeni yetiştirmede teknoloji eğitimi
(Gazi Üniversitesi, 2007)
Bireyin kişilik gelişiminde öğretmenlerin, özellikle sınıf öğretmenlerinin etkisi büyüktür.
Toplumun ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirecek olan öğretmenlerin, çağdaş
öğretmen standartlarına göre yetiştirilmiş olması ...
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması dersini yürüten öğretim elemanlarına ilişkin görüşleri
(Gaziantep Üniversitesi, 2011)
Bu araştırmada sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine
rehberlik eden öğretim elemanları hakkındaki görüşleri incelenmiştir. Araştırma
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ...
Sınıf ögretmenlerinin süreç temelli yazmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi
(Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2019)
Süreç temelli yazma yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme kuramı anlayışına göre önceden aşamalandırılmış
yazma sürecini öğretmenlerin bilişsel desteği ile düzenlemeyi hedeflemektedir. Süreç temelli yazma, öğrencinin
yazma ...
Sınıf öğretmenlerinin mesleki değerlerinin incelenmesi
(Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2016-06)
Araştırmanın genel amacı, sınıf öğretmenlerinin kendi algılarına göre mesleki değerlere sahip olma düzeylerinin belirlenmesi ve çeşitli değişkenler açısından farklılaşıp farklılaşmadığının incelenmesidir. Bu genel amaç ...
Sınıf öğretmenlerinin değerler eğitimi konusundaki görüşleri
(Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2015-05)
Sınıf öğretmenlerinin hayat bilgisi ve sosyal bilgiler derslerinde kullandıkları strateji, yöntem ve teknikler: nitel bir araştırma
(Journal of Innovative Research in Teacher Education, 2021-09-26)
Bu araştırmanın amacı, Sınıf öğretmenlerinin hayat bilgisi ve sosyal bilgiler derslerinde strateji, yöntem ve tekniklerin kullanılma durumuna ve kullanma tercihlerine ilişkin görüşlerin belirlenmesidir. Temel nitel araştırma ...
Determination of disaster awareness perception levels of class teachers
(Future Visions Journal, 2023-03-15)
Turkey is more prone to disasters due to its geographical location. The population living in various regions of Turkey encountered several lethal disasters, including earthquakes, avalanches, floods, fires, and landslides ...