Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Öğretmen adaylarının okumaya yönelik tutumlarının incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, 2018)
Araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının okumaya yönelik tutumlarının
incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda, öğretmen adaylarının okumaya
yönelik tutum düzeylerinin ne olduğu ve bu düzeylerin cinsiyet, okudukları
bölüm ...
A scale development for evaluation of creative learning environments: Explanatory and confirmatory factor analysis
(Kastamonu Üniversitesi, 2018-07-10)
Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının yaratıcı öğrenme ortamını
değerlendirmesine yönelik bir ölçme aracı geliştirmektir. Bu amaç doğrultusunda
52 maddeden oluşan deneme formu Türkiye’de Akdeniz ve Karadeniz ...
Öğretmen adaylarının istasyon tekniği ve istasyon tekniği kapsamında öğretmen - öğrenci kavramlarına ilişkin metaforik algıları
(Journal of Turkish Studies, 2018)
Araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının istasyon tekniği ve
istasyon tekniği kapsamında öğretmen ve öğrenci kavramlarına ilişkin
metaforik algılarının belirlenmesidir. Araştırma, nitel araştırma
yönteminin kullanıldığı ...
Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine yönelik algıları
(Bartın Üniversitesi, 2016)
Araştırmanın amacı öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine yönelik
algılarını tespit etmektir. Araştırma Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesinde Sınıf, Fen Bilgisi, Matematik
ve Sosyal Bilgiler Eğitimi ...
İlköğretim I. kademede verilen performans görevlerinin öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi
(Dokuz Eylül Üniversitesi, 2011)
Bu araştırmada ilköğretim I. kademede verilen performans görevlerine ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma, 2009-2010 öğretim yılında Hatay il merkezindeki ilköğretim okullarında görev ...
Öğretmen adaylarının sorgulama becerilerinin incelenmesi
(Turkish Studies, 2017)
Araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının sorgulama beceri düzeylerinin belirlenmesi ve çeşitli değişkenler açısından farklılaşıp farklılaşmadığının incelenmesidir. Nicel olarak tasarlanan araştırmada tarama modeli ...
The effect of blended learning method on preservice elementary science teachers’ attitudes toward technology, self-regulation and science process skills
(Balıkesir Üniversitesi, 2015-06)
Bu çalışmanın amacı, karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye
yönelik tutumlarına, öz-düzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisini araştırmaktır. Çalışma, 2012-2013
öğretim ...
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının okullarda demokrasi ve demokratik öğretmen davranışlarına ilişkin görüşleri
(2019-11-24)
Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının demokrasi, okullarda demokrasi ve demokratik öğretmen davranışlarına ilişkin görüşlerini incelemektir. Araştırma nitel araştırma yöntemi ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın ...