Yayıncı için listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Bir farklılaşma stratejisi olarak coğrafi işaretler ve Türkiye incelemesi
(Bartın Üniversitesi, 2016)Coğrafi işaretler (Cİ) bir ürünün, belirli bir ülke, yöre ya da bölge ile bağlantısını ifade eden sembollerdir. Bu işaretler, söz konusu yöreye özgü doğal ya da insan faktörlerinden oluşan özelliklerin ürüne ... -
Position approach and the examining of its validity within the scope of developing strategy and creating competitive advantage: a case of Turkey
(Bartın Üniversitesi, 2016)One of the success indicators of a company is its competitive advantage against the other companies. Even though there have been so many approaches being developed under the frame of strategic management in order ... -
Turizm yoluyla kırsal kalkınma Amasra ve köyleri örneği
(Bartın Üniversitesi, 2014-12)Geographic areas outside the metropolitan settlements which are composed of provinces, districts and villages are called as rural areas. In rural areas, economic activities significantly depend on natural production ... -
Uluslararası şirketlerde üst düzey yönetici sağlama politikaları: Türkiye’de faaliyet gösteren 150 şirket üzerinde bir araştırma
(Bartın Üniversitesi, 2016)Bu çalışmanın amacı, uluslararası şirketlerde üst düzey yönetici sağlamak için uygulanan insan kaynakları politikalarından (etnosentrizm, polisentrizm, geosentrizm ve regiosentrizm) hangilerinin Türkiye’de faaliyette ...