Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAyla Cetin-Dindar
dc.date.accessioned2023-02-10T12:27:50Z
dc.date.available2023-02-10T12:27:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier10.1080/03055698.2022.2121603
dc.identifier.issn1465-3400
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1080/03055698.2022.2121603
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/9268
dc.sourceEDUCATIONAL STUDIES
dc.subjectEducation
dc.titleExamining in-service and pre-service science teachers' learning environment perceptions and their sense of efficacy beliefs
dc.typeArticle
dc.identifier.volume0
dc.identifier.issue0


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster