Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorElif Polat,Sinan Hopcan,Ebru Albayrak,Hatice Yildiz Durak
dc.date.accessioned2023-02-10T12:27:56Z
dc.date.available2023-02-10T12:27:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifier10.1002/cae.22547
dc.identifier.issn1099-0542
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1002/cae.22547
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/9363
dc.sourceCOMPUTER APPLICATIONS IN ENGINEERING EDUCATION
dc.subjectGeneral Engineering
dc.titleExamining the effect of feedback type and gender on computing achievements, engagement, flipped learning readiness, and autonomous learning in online flipped classroom
dc.typeArticle
dc.identifier.volume30
dc.identifier.issue0


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster