Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorFatma Gizem Karaoglan Yilmaz,Ramazan Yilmaz
dc.date.accessioned2023-02-10T12:28:07Z
dc.date.available2023-02-10T12:28:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier10.1080/14703297.2020.1794928
dc.identifier.issn1470-3300
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1080/14703297.2020.1794928
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/9491
dc.sourceINNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL
dc.subjectEducation
dc.titleLearning analytics as a metacognitive tool to influence learner transactional distance and motivation in online learning environments
dc.typeArticle
dc.identifier.volume58
dc.identifier.issue5


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster