Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorMustafa Fidan,Murat Debbag,Baris Cukurbasi
dc.date.accessioned2023-02-10T12:28:52Z
dc.date.available2023-02-10T12:28:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier10.1177/1745499920982761
dc.identifier.issn1745-4999
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1177/1745499920982761
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/9854
dc.sourceRESEARCH IN COMPARATIVE AND INTERNATIONAL EDUCATION
dc.subjectEducation
dc.titleMetaphoric perceptions of pre-service teachers about 'LEGO Robotic Instructional Practices,' 'Augmented Reality' and 'Flipped Classroom' concepts
dc.typeArticle
dc.identifier.volume16
dc.identifier.issue1


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster