• Cyber bullying and teachers’ awareness 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Sezer, B. (Emerald, 2015)
      Amaç– Bu araştırmanın amacı, siber zorbalık konusunda öğretmenlerin farkındalık düzeylerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda günlük hayatlarında kişisel siber güvenlik konusu ile ilgili genel olarak öğretmenlerin ...
    • Integrating technology into classroom: the learner-centered instructional design 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Sezer, B. (Eric, 2013)
      Bu araştırmada, mevcut öğretim tasarım modelleri (ARCS, ADDIE, ASSURE, Dick ve Carey, Seels ve Glasgow, Smith ve Ragan vb.) göz önüne alınarak, teknoloji temelli eğitimin doğasına uygun bir öğretim tasarım modelinin sunulması ...