Browsing Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu by Author "Avcı, Özkan"
Now showing items 1-6 of 6
-
İletişim engellerini ölçmeye yönelik bir araştırma: Bartın Üniversitesi örneği
Avcı, Özkan; Sürücü, Çağrı (IMASCON, 2018-11-25)Bireyler arasında çeşitli kanallar vasıtasıyla sözlü veya sözsüz olarak mesajların iletilmesi sürecinde aksaklıklar yaşanabilmektedir. Bu durumda kişilerarası iletişim sürecini engelleyen unsurlar ortaya çıkmaktadır. ... -
Konaklama işletmeleri çalışanlarının iletişim becerileri üzerine bir araştırma
Avcı, Özkan; Sürücü, Çağrı (2024-05-19)İletişim, işletmelerin kültürünü oluşturmaktadır. Açık ve destekleyici iletişim ortamları, çalışanların kendilerini ifade etmelerini, fikirlerini paylaşmalarını ve işletmelerde daha mutlu ve motive olmalarını sağlamaktadır. ... -
Polis imajı: İmaj bileşenleri üzerine Erzurum ilinde bir uygulama
Geçikli, Fatma; Avcı, Özkan (Uluslararası Bilim, Kültür ve Spor Kongresi, 2018-04-27)Bireylerin temel hak ve özgürlüklerinin korunması ve toplumun düzen içerisinde yaşamını sürdürmesi için hukuk ilkeleri çerçevesinde güvenlik hizmeti sunmakla görevli olan polis, yaptığı görev itibariyle büyük ölçüde halkın ... -
Sağlıklı iletişim kapsamında öğrencilerin empati düzeylerinin analizi: Bartın Üniversitesi örneği
Avcı, Özkan; Sürücü, Çağrı (Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2018-11-25)Kişilerarası ilişkilerde sağlıklı iletişim içerisinde olmak için bireylerin birbirlerinin ne hissettiklerini doğru bir şekilde anlaması önem arz etmektedir. Bu gibi durumlarda empati kurma becerisi ön plana çıkmaktadır. ... -
Türk kamu yönetiminde halkla ilişkiler sorunları
Akkaya, Yahya; Avcı, Özkan (Bülent Ecevit Üniversitesi, 2017-09)Halkla ilişkiler faaliyetinin bir işletme ile hedef kitlesi arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonu olduğu göz önünde bulundurulursa mevcut durum itibariyle Türk ... -
Türk kamu yönetiminde halkla ilişkiler uygulamalarının incelenmesi
Akkaya, Yahya; Avcı, Özkan (Bülent Ecevit Üniversitesi, 2017-09)Bir işletme ile hedef kitle arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonu olarak tanımlanabilecek olan halkla ilişkiler artık özel sektörde olduğu kadar kamu yönetimi ...