Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Browsing by Subject 
  •   Bartın University Dspace
  • Browsing by Subject
  •   Bartın University Dspace
  • Browsing by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing by Subject "Values education"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-12 of 12

  • title
  • issue date
  • submit date
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      The analysis of Kutadgu Bilig in terms of values education 

      Tural, Ayşegül (European Journal of Educational Research, 2018-04-15)
      Kutadgu Bilig is one of the literal works that shed light on Turk-Islam history and culture. In this study, it is aimed to examine Kutagu Bilig in terms of values that are involved in social studies teaching program. In ...
    • Thumbnail

      Değerler eğitimi için bir ön şart: Demokratik eğitim 

      Bozan, Mahmut (Atatürk Üniversitesi, 2014-06-21)
      Eğitim bir milletin hem kimlik ve değerlerini koruma ve tevarüs etme, hem de bilim ve teknikte ilerlemesini sağlama aracıdır.Eğitimin birinci fonksiyonu kültürel ve yerel, ikinci fonksiyonu ise beynelmilel veya evrenseldir. ...
    • Thumbnail

      Değerler eğitimi’nde sevgi ve saygı öğretimi bağlamında hadislerin rolü 

      Köycü, Erdoğan (Bartın Üniversitesi, 2017-04-17)
      İnsanın yaratılışından bugiüne kadar değer kavramı hep var olagelmiştir. 1995 yılından itibaren sistematize edilmeye başlayan Değerler Eğitimi, bugün ilkokulundan üniversiteye kadar her kademe verilmektedir. 2013-2014 ...
    • Thumbnail

      Görsel sanatlar eğitiminde kök değerler 

      Genç, Süreyya (Turkish Studies Educational Sciences, 2018)
      Çağın değişimleri ve toplumun ihtiyaçları doğrultusunda yeniden tasarlanan programlarda öğrencilerin hangi davranışlarının doğru olduğu, insani değerlerin neler olduğu ve önemi gibi konuların doğrudan yer alması önemlidir. ...
    • Thumbnail

      İlköğretim branş öğretmenlerinin değerler eğitimine ilişkin görüşleri üzerine bir araştırma 

      Özmen, Cengiz; Er, Harun; Gürgil, Fitnat (Mustafa Kemal Üniversitesi, 2012)
      Bu araştırma, ilköğretimde çalışan branş öğretmenlerinin ilköğretim müfredatında yer alan değerlere ve değer eğitimine ilişkin görüşlerinin tespit edilmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Tarama modelinde ...
    • Thumbnail

      Japonya ve İngiltere’de değerler eğitiminin incelemesi 

      Güneş, Firdevs; Köse, Neslihan (Atatürk Araştırma Merkezi, 2016)
      Her toplumun oluşturduğu değerleri vardır. Bu değerlerin önce ailede sonra da okul ve diğer sosyal ortamlarda çocuklara verilmesi hedeflenir. Tarih boyunca daha çok dini eğitim bağlamında kullanılan ahlak ya da karakter ...
    • Thumbnail

      Life sciences curriculum in Turkey and the evaluation of values education in textbooks 

      Ünal, Fatma (Middle-East Journal of Scientific Research, 2012)
      In primary schools in Turkey, life sciences is one of the lessons which take the responsibility ofpreparing students to the social life and help students gain intended values. In the vision ...
    • Thumbnail

      Sosyal bilgiler 6. ve 7. sınıf ders kitaplarındaki haberlerin sosyal bilgiler öğretim programındaki değerler açısından incelenmesi 

      Horuzoğlu, Mehmet (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Toplumsal kabul görmüş doğruları içeren değerler bir yandan toplumu bir arada tutarken, diğer taraftan bireyin toplumsal bağını kuvvetlendirmektedir. Yeni yetişen neslin bu değerleri kazanabilmesi için sosyal bilgiler ders ...
    • Thumbnail

      Sosyal bilgiler dersi öğretim programı ve ders kitaplarında tarihi metinlerin değerler açısından incelenmesi 

      Yalçın, Ayşe (Bartın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)
      Tarihi metinler, öğrencilerin ulusal ve evrensel değerleri öğrenmesine katkı sağlayarak kültür aktarımını kolaylaştırır niteliktedir. Geçmiş yaşam tecrübelerini bu güne taşıyarak öğrencilere geçmişin değerleri ile bugünün ...
    • Thumbnail

      Sosyal bilgiler dersinde değer aktarımı açısından Sadî Şirazî’nin “Bostan” ve “Gülistan” isimli eserlerinin incelenmesi 

      Er, Harun; Ünal, Fatma; Gürel, Davut (Erzincan Üniversitesi, 2016)
      Değerlerin uygun bir eğitim anlayışı ile bireylere aktarımı konusunda farklı modeller üzerinde durulmaktadır. Bunlardan birisi de edebi eserlerin kullanımıdır. Bu araştırmada, sosyal bilgiler dersi kapsamında değer ...
    • Thumbnail

      Sınıf öğretmenlerinin değerler eğitimi konusundaki görüşleri 

      Duman, Burcu; Köstekçi, Engin (Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2015-05)
    • Thumbnail

      Sınıf ve okul öncesi öğretmenlerinin değer öğretimine ilişkin görüşleri 

      Yılmaz, Muamber; Yılmaz, Ömer Faruk (Bartın Üniversitesi, 2017)
      Bu araştırmada sınıf öğretmenleri ile okul öncesi öğretmenlerinin değer öğretimi hakkındaki görüşlerini belirlemeye çalışmaktır. Araştırmanın evrenini Bartın il merkezinde görev yapan 260 sınıf ve okul öncesi öğretmeni ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Browse

      All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

      My Account

      LoginRegister

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.