Yazar "Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem" için Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü listeleme
Toplam kayıt 29, listelenen: 21-29
-
Modeling different variables in flipped classrooms supported with learning analytics feedback
Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (2020-05-02)The aim of this research is to examine the relationships between students' community of inquiry, academic self-efficacy, reflective thinking skills, problem-solving skills, and metacognitive awareness in a flipped learning ... -
Öğretmenler e-öğrenmeye hazır mı? Öğretmenlerin e-öğrenmeye yönelik hazır bulunuşluklarının incelenmesi üzerine bir araştırma
Üstün, Ahmet Berk; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2020)E-öğrenmenin en önemli paydaşlarından öğretmenlerin e-öğrenme hazır bulunuşluk durumları, e-öğrenme ortamlarının başarılı şekilde oluşturulabilmesini, etkin bir şekilde uygulanabilmesini ve maksimum verimin alınabilmesini ... -
A review on the opinions of teachers about the development of computational thinking skills in K-12
Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Yıldız Durak, H. (IGI Global, 2018)Bu çalışmanın amacı, farklı branşlardan öğretmenlerin bilgi işlemsel düşünme becerilerinin tanımı hakkındaki görüşlerini yansıtarak, bu becerinin kazandırılması konusunda hangi yöntem ve araçların nasıl kullanılması ... -
Self-directed learning with technology and academic motivation as predictors of tablet pc acceptanc
Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Çavuş Ezin, Ç. (IGI Global, 2018)Bu araştırmada, her öğrenciye bir tablet bilgisayar verilerek öğrencilerin sınıf içi ve sınıf dışı öğrenme süreçlerinin desteklenmeye çalışıldığı bir lisedeki öğrencilerin tablet bilgisayar kabul durumları üzerinde, teknoloji ... -
Student opinions about personalized recommendation and feedback based on learning analytics
Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Springer, 2020)There is a growing interest in the use of learning analytics in higher education institutions. Learning analytics also appear to have the potential to be used to provide personalized feedback and support in online learning. ... -
Ters yüz öğrenme modeli: uygulamada karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)Evde ders sınıfta uygulama şeklinde de ifade edilen ters yüz öğrenme modeli öğrencinin sınıf dışında/evde özellikle ders videolarını izleyerek derslerine çalıştığı ve ardından sınıf ortamında aktif öğrenme yöntemleri ... -
Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenlere göre yordanması
Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (World Journal on Educational Technology, 2014)İnternetin hızla geliştiği ve maliyetinin düşmesi bu teknolojiyi kullananların sayısını hızla arttırmaktadır. İnternet, kullanıcıları için çeşitli faydalar sağlamasına rağmen, aynı zamanda onların çeşitli problemlerle karşı ... -
Vertical versus shared e-leadership approach in online project-based learning: a comparison of self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes
Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Keser, Hafize (Springer, 2020)Çevrimiçi proje tabanlı öğrenmede dikey ve paylaşılan e-liderlik yaklaşımı: Öz-düzenleyici öğrenme becerileri, motivasyon ve grup işbirliği süreçlerinin karşılaştırılması Bu araştırmanın amacı, çevrimiçi proje tabanlı ... -
Vertical versus shared e-leadership approach in online project-based learning: a comparison of self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes
Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (Springer, 2020)The purpose of this research is to examine the effect of vertical and shared e-leadership approaches on self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes (group cohesion, group atmosphere, and ...