Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-8 of 8

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Çevrimiçi ve geleneksel yüz yüze hizmet içi eğitim uygulamalarının karşılaştırılması: deneysel bir çalışma 

Sezer, Barış; Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (2017)
Bu araştırmanın amacı öğretmenlere yönelik yüz yüze ve çevrimiçi uzaktan eğitim yöntemiyle verilecek bir hizmet içi eğitim sürecini gerçekleştirmek ve bu eğitimin etkisini bilgisayar okuryazarlığı boyutunda değerlendirmektir. ...
Thumbnail

Çevrimiçi proje tabanlı öğrenmede paylaşılan e-liderlik yaklaşımının öğrencilerin motivasyonuna, öz-düzenleme becerilerine ve grup işbirliği süreçlerine etkisi 

Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Keser, Hafize (2018)
Mobil cihazlar ve internet kullanımının yaygınlaşması, öğrenenlerin sınıf dışında da istenilen yer ve zamanda birbiri ile iletişim ve etkileşim kurmalarına, bilgi paylaşmalarına olanak sağlamıştır. Bu da çevrimiçi işbirlikli ...
Thumbnail

Assigned roles as a structuring tool in online discussion groups: comparison of transactional distance and knowledge sharing behaviors 

Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (Sage, 2019)
Çevrimiçi Tartışma Gruplarında Yapılandırma Aracı Olarak Rol Atama: İşlem Mesafesi ve Bilgi Paylaşımı Davranışlarının Karşılaştırılması Özet: Bu çalışmanın amacı, çevrimiçi tartışma gruplarına katılımcılara işlemsel ...
Thumbnail

Investigation of pre-service teachers' opinions on advantages and disadvantages of online formative assessment: an example of online multiple-choice exam 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Üstün, Ahmet Berk; Yılmaz, Ramazan (2020-06-15)
The interest in using online formative assessment activities has gradually increased in both traditional teaching and distance education processes. Research emphasizes the importance of using online formative assessment ...
Thumbnail

Investigation of pre-service teachers' opinions on advantages and disadvantages of online formative assessment: an example of online multiple-choice exam 

Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Üstün, Ahmet Berk; Yılmaz, Ramazan (2020)
The interest in using online formative assessment activities has gradually increased in both traditional teaching and distance education processes. Research emphasizes the importance of using online formative assessment ...
Thumbnail

YouTube’un eğitsel amaçlı kabul durumunun incelenmesi 

Kılıç, Ahmet Emre; Yılmaz, Ramazan (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2021)
Bu çalışmanın amacı Birleştirilmiş Teknoloji Kabul ve Kullanımı Modeli ve Teknoloji Kabul Modeline dayanarak YouTube’un öğretmenler tarafından eğitsel amaçlı kabul durumunu incelemek ve kullanım niyetlerini etkileyen ...
Thumbnail

The impact of feedback form on transactional distance and ritical thinking skills in online discussions 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Taylor & Francis, 2019)
Çevrimiçi Tartışmalarda Geri Bildirim Şeklinin İşlemsel Mesafe ve Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi Özet: Bu çalışmanın amacı, çevrimiçi işbirliği tartışmalarında öğrencilerin geri bildirim biçimlerinin (metin ...
Thumbnail

The impact of interactive environment and metacognitive support on academic achievement and transactional distance in online learning 

Yılmaz, Ramazan; Keser, Hafize (Sage, 2017)
Bu araştırmanın amacı, çevrimiçi öğrenmede etkileşim ortamının ve üstbilişsel desteğin akademik başarı ve işlemsel uzaklık üzerine etkisini belirlemektir. Araştırma, 2X2’lik faktöriyel desene göre tasarlanmış olup, nitel ...

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorYılmaz, Ramazan (8)Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (3)Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem (3)Keser, Hafize (2)Üstün, Ahmet Berk (2)Kılıç, Ahmet Emre (1)Sezer, Barış (1)Subject
Çevrimiçi öğrenme (8)
Transactional distance (3)Öğretmen adayları (3)Online discussions (2)Online learning (2)Uzaktan eğitim (2)Öz-düzenleme (2)Academic achievement (1)Akademik başarı (1)Assigned roles (1)... View MoreDate Issued2017 (2)2019 (2)2020 (2)2018 (1)2021 (1)Has File(s)Yes (8)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.