dc.contributor.author | neslihan usta, burçin gökkurt özdemi̇r, tamer kutluca | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T13:19:57Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T13:19:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier | 10.35675/befdergi.465800 | |
dc.identifier.issn | 0 | |
dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.35675/befdergi.465800 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/14347 | |
dc.source | Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi | |
dc.subject | - | |
dc.title | ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATIK ÖĞRETIMINE İLIŞKIN ÖZ-YETERLIK, MATEMATIKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELIK, MATEMATIKSEL İNANÇLARI VE BU İNANÇLAR ARASINDAKI İLIŞKI | |
dc.type | Article | |
dc.identifier.volume | 0 | |
dc.identifier.issue | 0 | |