Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
View Item 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • İslami İlimler Fakültesi
  • Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
  • Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Kitap Koleksiyonu
  • View Item
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • İslami İlimler Fakültesi
  • Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
  • Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Kitap Koleksiyonu
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

1924-1949 yılları arasında din eğitimine yönelik yayınlanan eserlerin değerlendirilmesi

Thumbnail
View/Open
jenerik.pdf (38.89Kb)
Date
2018-12-31
Author
Çoştu, Kamil
Metadata
Show full item record
Abstract
Tevhid-i Tedrisat'ın kabulündem İlahiyat fakültelerinin tekrar açılmasına kadar ki dönemi (1924-1949), din eğitimine yönelik yayınlar açısından inceleyen bu araştırma üç ana bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümden mezkûr yıllar arası din eğitimi hususu hakkında bilgi verilmiştir. İkinci bölümde bu yıllar arasındaki dini içerikli yayıncılık konu edilmiş, son kısım da ise, din eğitimine yönelik yayınlar değerlendirilmiştir.
URI
http://hdl.handle.net/11772/1456
Collections
  • Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Kitap Koleksiyonu [11]

DSpace@Bartın is member of:


sherpa/romeo
Dergi Adı / ISSN Yayıncı

Exact phrase only All keywords Any

Başlık İle Başlar İçerir ISSN


Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.