dc.contributor.author | şenel elaldi, çetin semerci̇ | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T13:23:54Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T13:23:54Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier | 10.14686/buefad.v5i1.1082000199 | |
dc.identifier.issn | 1308-7177 | |
dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.14686/buefad.v5i1.1082000199 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/15413 | |
dc.source | Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | |
dc.subject | - | |
dc.title | YANSITICI DÜŞÜNME ETKINLIKLERIYLE DESTEKLI TAM ÖĞRENME MODELININ TIP ÖĞRENCILERININ ÜSTBILIŞ BECERILERINE ETKISI (THE EFFECT OF MASTERY LEARNING WITH REFLECTIVE THINKING ACTIVITIES ON MEDICAL STUDENTS’...) DOI: 10.14686/ BUEFAD.V5I1.1082000199) | |
dc.type | Article | |
dc.identifier.volume | 1 | |
dc.identifier.issue | 5 | |