Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorşenel elaldi, çetin semerci̇
dc.date.accessioned2023-02-10T13:23:54Z
dc.date.available2023-02-10T13:23:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier10.14686/buefad.v5i1.1082000199
dc.identifier.issn1308-7177
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.14686/buefad.v5i1.1082000199
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/15413
dc.sourceBartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
dc.subject-
dc.titleYANSITICI DÜŞÜNME ETKINLIKLERIYLE DESTEKLI TAM ÖĞRENME MODELININ TIP ÖĞRENCILERININ ÜSTBILIŞ BECERILERINE ETKISI (THE EFFECT OF MASTERY LEARNING WITH REFLECTIVE THINKING ACTIVITIES ON MEDICAL STUDENTS’...) DOI: 10.14686/ BUEFAD.V5I1.1082000199)
dc.typeArticle
dc.identifier.volume1
dc.identifier.issue5


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster