Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBalyemez, Sedat
dc.date.accessioned2019-08-08T06:54:29Z
dc.date.available2019-08-08T06:54:29Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/1746
dc.description.abstractÖğrenci, öğretimin merkezidir. Hazırlanan programlarda ve seçilen öğretim tekniğinde dikkate alınacak ilk unsur öğrencidir. Öğretim sürecinde, işlenen konu ile diğer dersler arasında ilişki kurmak, öğrenmeyi kolaylaştırır ve daha çok öğrenme sağlar. Öğretmenin önemli görevlerinden biri de öğretim sürecinde, işlenen konu ile diğer dersler arasında ilişki kurdurmaktır. Yapılandırmacı yaklaşım anlayışı ile hazırlanan yeni ilköğretim ve ortaöğretim programlarında, diğer derslerle ilişki kurulması gerektiği belirtilmiş ancak bu ilişkinin hangi kazanımla ve nasıl kurulacağı açıklanmamıştır. Bu çalışmada, ortaöğretim Dil ve Anlatım dersi ile Matematik, Kimya ve Geometri dersleri arasında ilişki kurulmuş, dil bilgisi öğretiminde bu derslerden nasıl yararlanılacağı örneklerle açıklanmıştıren_US
dc.description.abstractA student is th centre of the education. The student should be considered as the most signicant factor, while preparing programs and choosing educational technigues. In teaching process, establishing a relationship betweem the related and the other subjects makes it esay to learn and provide more learning. One of the important duties of a tecaher during the educational process is that to build a bridge between the topic being tought and the other subjects. At the primary ans secondary scholl programs that have been prepared with an understanding constructive approach it has been mentioned that there should be a relation with other subjects; hoeever it has not been defined with which acguisition and how it will be formed. In this study, the relationship between Language and Narration courses in secondary teaching and Maths, Chemistry and Geometry has been established. The way how to benefit from these courses in grammar teaching has been explained with examples.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDil bilgisien_US
dc.subjectDil bilgisi öğretimien_US
dc.subjectTürkçeen_US
dc.subjectMatematiken_US
dc.subjectÖğretim yönetimi ve sunumuen_US
dc.subjectGrammar teachingen_US
dc.subjectTurkishen_US
dc.subjectMathematicsen_US
dc.subjectTurkish teachingen_US
dc.titleDil bilgisi öğretiminde diğer derslerden yararlanmaen_US
dc.title.alternativeTaking advantage of other subjects in grammar teachingen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalÇağdaş Eğitimen_US
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümüen_US
dc.contributor.authorID29785en_US
dc.identifier.issue362en_US
dc.identifier.startpage32en_US
dc.identifier.endpage38en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster