Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorPala, Ömer Fırat
dc.contributor.authorŞahan, Gülsün
dc.contributor.editorGüneç, Firdevs
dc.contributor.editorIşık, Ayşe Derya
dc.date.accessioned2020-01-07T10:45:49Z
dc.date.available2020-01-07T10:45:49Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.citationPALA,Ö, F, ŞAHAN, G. (2019) HALK EĞİTİM MERKEZİNDE MESLEK EDİNDİRME KURSLARINA DEVAM EDEN KADINLARIN İSTİHDAMA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Edt. Güneş, F, Işık A,D, Araştırma Öğrenme, Sınırsız Eğitim Derneği Yayınları, Ankaraen_US
dc.identifier.isbn9786058266186
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/2247
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı Halk Eğitim meslek edindirme kurslarına devam eden kadınların istihdama yönelik görüşlerin belirlenmesi ve değerlendirilmesidir. Halk Eğitim meslek edindirme kurslarına devam eden kadın kursiyerlerin meslek edindirme kursları hakkındaki görüşlerinin değerlendirmenin yanı sıra aşağıdaki sorulara cevap aranmıştır. 1. Halk eğitim meslek edindirme kurslarına giden kadınların bu kurslara girme amaçları nelerdir? 2. Kursiyerler kursun istihdam durumunu hakkında bilgi sahibi midir? Araştırma ve Öğrenme Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği Yayınları 63 3. Gittikleri kurstan edindikleri becerileri ilerde yapmak istedikleri mesleği yapmaları için yeterli buluyorlar mıdır? 4. Kursiyerler sosyal yaşamlarında kursun etkileri görmekte midir? 5. Kursa giden kadınlar çevrelerinden herhangi bir teşvik görmekte midir? 6. Kursiyerlerin kurs sonunda elde edecekleri ekonomik beklentileri nelerdir? Bu çalışma Bartın Halk Eğitim Merkezi Meslek edindirme kursuna katılan kadın kursiyerlerin görüşlerinden yararlanarak yapılan nitel bir çalışmadır. Çalışma gurubu seçiminde ise kolay ulaşılabilir durum örneklemesi yöntemi kullanılmıştır. Görüşler yarı yapılandırılmış görüşme formlarıyla toplanmıştır. Sonuç olarak meslek edinme kurslarına devam eden kadınların istihdam beklentilerinin olduğu, kurslardan memnun oldukları, bu kursların günlük hayatlarına destek olduğu, çevrelerinin olumlu etkisinin bulunduğu söylenebilir.en_US
dc.description.tableofcontents1. BÖLÜM İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNİN TEMEL BİLEŞENLERİ Prof. Dr. Firdevs GÜNEŞ 2. BÖLÜM YETİŞKİN EĞİTİMİNDE TEORİYE OLAN GEREKSİNİM VE TEORİ GELİŞTİRME ÖNÜNDEKİ ENGELLER Doç. Dr. Tanju DEVECİ, Prof. Dr. Firdevs GÜNEŞ 3. BÖLÜM TEKNOLOJİ KULLANIMININ EĞİTİM ORTAMLARINDA MEYDANA GETİRDİĞİ DEĞİŞİMLER Doç. Dr. Ayşe Derya IŞIK 4. BÖLÜM HALK EĞİTİM MERKEZİNDE MESLEK EDİNDİRME KURSLARINA DEVAM EDEN KADINLARIN İSTİHDAMA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ Ömer Fırat PALA, Doç. Dr. Gülsün ŞAHAN 5. BÖLÜM ARAŞTIRMA YÖNÜYLE PARÇACIK FİZİĞİNDEKİ GELİŞMELER Dr. Çağın KAMIŞÇIOĞLU 6. BÖLÜM OKUL ÖNCESİ VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ Arş. Gör. Fatma DEMİRCİen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherSınırsız Eğitim ve Araştırma Derneğien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKadın istihdamıen_US
dc.subjectHalk eğitimien_US
dc.titleHalk eğitim merkezinde meslek edindirme kurslarına devam eden kadınların istihdama yönelik görüşlerinin değerlendirilmesien_US
dc.typebookParten_US
dc.description.version1. Baskıen_US
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümüen_US
dc.contributor.authorID28687en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster