Show simple item record

dc.contributor.authorKaraoglan Yilmaz, Fatma Gizem
dc.contributor.authorYılmaz, Ramazan
dc.contributor.authorKarademir, T.
dc.contributor.authorÖztürk, T.
dc.date.accessioned2020-01-20T11:58:00Z
dc.date.available2020-01-20T11:58:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationKarademir, T., Öztürk, T., Karaoğlan Yılmaz, F. G., & Yılmaz, R. (2016). Contribution of using e-portfolio system with peer and individual enhancing computer skills of students. Society for Information Technology and Teacher Education (SITE) 2016-Savannah, GA, United States, March 21-26, 2016(p. 936-941).en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/2378
dc.description.abstractBu araştırma, e-portfolyo sisteminin akran ve bireysel öğretim yöntemleri ile öğrenim gören öğrencilerin bilgisayar becerilerinin geliştirilmesine katkısı ile ilgili öğrencilerin görüşlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın katılımcılarını bir devlet üniversitesinde öğrenim gören 49 öğrenci oluşturmaktadır ve araştırma karma yöntem kullanılarak gerçekleştirilmiştir. Öğrenciler e-portfolyo sisteminde ilk altı hafta boyunca bireysel olarak ve son altı hafta boyunca da akranlarıyla birlikte çalışmışlardır. Dönem sonunda veriler, görüşmeler ve Bilgisayar Becerileri Öz-değerlendirme Formu ile toplanmıştır. Veri analizi için içerik analizi ve ortalamanın hesaplanmasından yararlanılmıştır. Her iki veri de, e-portfolyo sistemini akran ya da bireysel olarak kullanmanın öğrencileri bilgisayar kullanmaya teşvik etmek, sanal ortamlardaki bilgilere erişmek, bilgisayar becerisi süreçlerini izlemek gibi bazı konuları olumlu yönde etkilediğini göstermiştir. Bununla birlikte, bazı öğrenciler bazı teknik sorunlar ve sohbet sorunları gibi bazı konularda problemlerle karşılaştıklarını belirtmişlerdir.en_US
dc.description.abstractThis study was aimed to determine student’s views regarding the contribution of the e-portfolio system to developing computer skills of students studying with peer and individual. Forty-nine students studying in a large public university participated in this research using converge mixed method. The students studied on e-portfolio system individually through first six weeks and with peers through last six weeks. At the end of the term, data was collected with interviews and Form of Computer Skills self-assessment. The content analysis and calculation of means score were benefited for data analysis. Both data showed that using e-portfolio system with peer or individual positively influenced some subjects such as encouraging students using a computer, reachingthe information on virtual environments, monitoring their process to computer skill. However, some students stated that they encountered some issues such as some technical problems, and meeting problems.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherSociety for Information Technology and Teacher Educationen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjecte-portfolyoen_US
dc.subjectelektronik portfolyoen_US
dc.titleContribution of using e-portfolio system with peer and individual enhancing computer skills of studentsen_US
dc.title.alternativeÖğrencilerin bilgisayar kullanma becerilerini artırmada e-portfolyo sisteminin akran ve bireysel olarak kullanılmasının katkısıen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalSociety for Information Technology and Teacher Educationen_US
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, Fen Fakültesi, Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümüen_US
dc.identifier.startpage936en_US
dc.identifier.endpage941en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record