Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Browsing Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu by Issue Date 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu
  • Browsing Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu by Issue Date
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu
  • Browsing Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu by Issue Date
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu by Issue Date

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-20 of 48

  • title
  • issue date
  • submit date
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Harmanlanmış öğrenme ortamlarında etkileşimsel ilişkinin akademik başarıya etkisi alanyazın incelemesi 

      Üstün, Ahmet Berk; Apaydın, S. M. Fatih; Ocak, Mehmet Akif (ICITS2010, 2010)
      Bu alanyazın incelemesi, öğrencilerin harmanlanmış öğrenme ortamlarında etkileşimsel ilişkinin akademik başarılarını nasıl etkilediği konusunda yer alan çalışmaları gözden geçirip bu konu hakkında bir kritik ve sentez ...
    • Thumbnail

      Çevrimiçi öğrenmeye dayalı uzaktan eğitimde öğrenci doyumu ile çeşitli değişkenler arasındaki ilişki 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Ramazan, Yılmaz; Teker, Necmettin (2014)
      Bilgi ve iletişim teknolojilerinin sağlamış olduğu imkânlar sayesinde öğrenenlerin yaşam boyu öğrenen bireyler olmaları konusunda uzaktan eğitim çeşitli fırsatlar sunmaktadır. Özellikle web 2.0 teknolojisinin gelişimi ile ...
    • Thumbnail

      Sınıf yönetiminde dijital dönüşüm başladı! Yeşil bilişim bağlamında kablosuz görüntü aktarım teknolojilerinin kullanımı 

      Alakurt, Turgay; Yılmaz, Ramazan (2015)
      Dünyanın önde gelen teknoloji araştırma ve danışmanlık şirketlerinden biri olan Gartner firması 2015 yılında dünya çapında masaüstü ve dizüstü bilgisayar satışlarının 259 milyona, satılan tablet sayısının ise 233 milyona ...
    • Thumbnail

      Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi akademik yardım arama davranışlarının incelenmesi 

      Yılmaz, Ramazan; Alakurt, Turgay (2015)
      Eğitim ve öğretim kurumları gibi öğrenme ortamlarında öğrenciler, karşılaştıkları sorunların çözümlerine ilişkin en yakınlarında bulunan öğretmenlerinden, uzman olarak gördükleri kişilerden ya da akranlarından yardım ...
    • Thumbnail

      Bütünleşik fen teknoloji mühendislik matematik (stem) eğitimi: ilkokul ve ortaokullar için yansımaları 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Çelik, İ. (Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 2015)
      Teknoloji ve mühendislik bulunduğumuz yüzyılda ülkelerin gelişmesinde ve kalkınmasında önemli bir yere sahip olmakla beraber, sürdürülebilir ekonomik kalkınmanın lokomotifleri olarak görülmektedir. Bundan dolayıdır ki, ...
    • Thumbnail

      R2D2 Model-10 Activities for Verbal and Auditory learners 

      Üstün, Ahmet Berk (2016)
    • Thumbnail

      Üniversite öğrencilerinin Facebook gruplarındaki bilgi paylaşma davranışlarının incelenmesi 

      Alakurt, Turgay; Yılmaz, Ramazan (2016)
      Bilgi ve iletişim teknolojisindeki gelişmeler ortak bir ilgi, amaç ya da sorunlara sahip bireylere bir araya gelerek deneyimlerini ve bilgilerini paylaştıkları, yeni anlayışlar ve çözüm yolları üretebildikleri çeşitli ...
    • Thumbnail

      Öğretmenlerin internete yönelik epistemolojik inançlarının incelenmesi 

      Yılmaz, Ramazan (2016)
      Bilgi ve bilmenin doğasına ilişkin inançlar olarak ifade edilen epistemolojik inançların, öğrencilerin anlama ve öğrenme, bilgi kaynağından yararlanma becerileri üzerinde belirleyici bir role sahip olduğu belirtilmektedir. ...
    • Thumbnail

      The study of the teachers' problematic internet usage 

      Yılmaz, Ramazan (2016)
      Although the internet has many benefits for our lives, we encounter studies which reveals problems in one's social and individual lives due to excessive and uncontrolled usage of the internet. The excessive and uncontrolled ...
    • Thumbnail

      Examining flipped classroom model from students' point of view 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Öztürk, T.; Karademir, T. (International Conference on Education and New Learning Technologies, 2016)
      Bilgi ve İletişim Teknolojileri alanındaki gelişmelere paralel olarak, eğitim alanında yeni öğretim yaklaşımları ortaya çıkmaktadır. Ters yüz sınıf modeli bu yaklaşımlar arasında yenilikçi bir öğretim yöntemi olarak kabul ...
    • Thumbnail

      Information security awareness of high school students 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Karademir, T.; Öztürk, T. (International Conference on Education and New Learning Technologies, 2016)
      Günümüzde hemen hemen her öğrencinin cep telefonu, bilgisayar ve internet teknolojilerine erişim imkânı bulunmaktadır. Öğrenciler onları sadece eğitim amacıyla değil, aynı zamanda bu teknolojileri hayatlarının bir parçası ...
    • Thumbnail

      Contribution of using e-portfolio system with peer and individual enhancing computer skills of students 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Karademir, T.; Öztürk, T. (Society for Information Technology and Teacher Education, 2016)
      Bu araştırma, e-portfolyo sisteminin akran ve bireysel öğretim yöntemleri ile öğrenim gören öğrencilerin bilgisayar becerilerinin geliştirilmesine katkısı ile ilgili öğrencilerin görüşlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. ...
    • Thumbnail

      The study of the teachers’ problematic internet usage 

      Yılmaz, Ramazan (International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, 2016)
      İnternetin hayatımız için sağlamış olduğu birçok yarar olmasına rağmen, internetin aşırı ve kontrolsüz kullanımı nedeniyle bireylerin sosyal ve bireysel hayatlarında karşılaşılan sorunları ortaya koyan alanyazında çeşitli ...
    • Thumbnail

      Sağlık profesyonellerinin epistemolojik inançlarının yaşam boyu öğrenme bağlamında incelenmesi 

      Yılmaz, Ramazan; Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Sezer, Barış; Erduran, Tuğba (2017)
      Bu çalışmanın amacı Bartın il merkezinde görev yapmakta olan sağlık profesyonellerinin (Hekim, Hemşire, Sağlık Teknikeri, Sağlık Memuru, Acil Tıp Teknisyeni) epistemolojik inançlarının incelenmesidir. Araştırmanın ...
    • Thumbnail

      Öğretmenlerin eğitsel internet kullanım öz-yeterlik inançlarının yaşam boyu öğrenme bağlamında incelenmesi 

      Yılmaz, Ramazan; Afacan, Ercan (2017)
      Yaşam boyu öğrenme, eğitim sistemlerinde yaşanan değişimlerle birlikte öğretmenlerin bu değişimlere uyum sağlayabilmeleri, mesleki gelişimlerini devam ettirebilmeleri noktasında önemli bir yeterlik olarak karşımıza ...
    • Thumbnail

      Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi 

      Paloğlu, Veli Cevat; Yılmaz, Ramazan; Keser, Hafize (2017)
      Yaşam boyu öğrenme, gerek bilgi ve iletişim teknolojilerindeki (BİT) gelişmeler ve bunların eğitime yansıması, gerekse de pedagojik uygulamalardaki yenilikler gereği öğretmenlerin mesleki gelişimlerini sürdürmeleri noktasında ...
    • Thumbnail

      Derste etkileşimli tahta kullanımına yönelik tutum ile derse etkin katılım arasındaki ilişkinin incelenmesi 

      Yılmaz, Ramazan; Coşan, Mehmet; Yılmaz, Şengül (2017)
      FATİH Projesi olarak bilinen Fırsatları Artırma ve Teknolojiyi İyileştirme Hareketi Projesi kapsamında Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda donanımsal anlamda yeni teknolojiler sınıf ortamlarına entegre edilmeye ...
    • Thumbnail

      Ortaokul öğrencilerinin blog kullanımına yönelik görüşlerinin incelenmesi 

      Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Kılıç, Ahmet Emre (5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu - ITTES, 2017, 2017-10-01)
      Web 2.0 araçlarının eğitim-öğretim uygulamalarında kullanılmasıyla öğrenciler daha katılımcı, daha üretken ve daha paylaşımcı olabilmektedir. Bu özellikleri sayesinde kullanımı yaygınlaşan bu araçlardan birisi de bloglardır. ...
    • Thumbnail

      Artırılmış gerçekliğin eğitsel uygulamaları üzerine ortaokul öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesi 

      Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Durak, Aykut (5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2017-10-11)
      Günümüzde teknolojide yaşanan gelişmeler eğitim ortamlarına yeni öğretim ve öğrenim olanakları sunmaktadır. Teknolojik gelişim ile birlikte öğrenme araçlarında da değişimler yaşanmış ve teknolojiler öğrencilere zengin ...
    • Thumbnail

      Examination of digital game habits of high school students 

      Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Kılıç, Ahmet Emre (2018)
      Digital games are becoming more and more popular among today’s students. Digital games are used directly or indirectly in many areas such as marketing and communication. In terms of education, digital games allow students ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Browse

      All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

      My Account

      LoginRegister

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Ağdacı / BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.