dc.contributor.author | Akça, Yaşar | |
dc.contributor.author | Akpınar, Selim | |
dc.date.accessioned | 2020-01-28T13:11:52Z | |
dc.date.available | 2020-01-28T13:11:52Z | |
dc.date.issued | 2015-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/2455 | |
dc.description.abstract | Ortaöğretim kurumlan ülkedeki genç nüfusu bedeni, zihni, ahlaki, manevi, sosyal,
kültürel niteliklerle geliştirmeyi, bilgi ve becerilerle donatarak geleceğe hazırlanmayı hedef edinmiştir. Öğrencilerin mezuniyetten sonra karşılaşacakları sorunları çözebilmesi, fırsatları değerlendirebilmesi, işe girmesi, alanında ilerlemesi, değişime uyum sağlaması eğitimin kalitesiyle doğrudan ilişiklidir. Diğer taraftan eğitime olağanüstü miktarlarda para, zaman, insan, araç gereç gibi kaynaklar aktarılmaktadır. Çalışmanın amacı ortaöğretim Toplam Kalite Yönetimi (TKY) uygulamalarında dikkate alınması gereken kritik başarı faktörleini ortaya koymaktır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Orta öğretim | en_US |
dc.subject | Kritik başarı faktörleri | en_US |
dc.subject | Toplam kalite yönetimi | en_US |
dc.subject | Total quality management | en_US |
dc.title | Toplam kalite yönetimi uygulamalarında kritik başarı faktörleri: bir ortaöğretim kurumu uygulaması | en_US |
dc.type | conferenceObject | en_US |
dc.relation.journal | 7.Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi | en_US |
dc.contributor.department | Bartın Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü | en_US |
dc.contributor.authorID | 33928 | en_US |
dc.contributor.authorID | 999 | en_US |
dc.identifier.startpage | 320 | en_US |
dc.identifier.endpage | 329 | en_US |