Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Browsing Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü by Title 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
  • Browsing Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü by Title
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
  • Browsing Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü by Title
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü by Title

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-20 of 27

  • title
  • issue date
  • submit date
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      A sample activity applied at Mamak science and arts centre in the field of visual arts 

      Genç Turanlı, Süreyya; Kılıç, Bilge (Elsevier, 2012)
      The aim of this study is to examine the training and application period of gifted and talented students at the Science and Art Centres and to inform those who are interested in this field. In this study the art education ...
    • Thumbnail

      Ana sınıfı çocukları için müziksel kavram ve becerileri kazandırmaya yönelik piyano destekli müzik etkinlikleri 

      Doğan, Ceren; Tecimer, Belir (Fırat Üniversitesi, 2018-09-30)
      Bu çalışmada yer alan piyano destekli müzik etkinlikleri sınıf ortamında temel müzik kavramlarını ve müziksel becerilerini piyano ile çocuklara kazandırmak amacıyla hazırlanmıştır. Etkinliklerde, çocuğun piyanoyu doğrudan ...
    • Thumbnail

      Anasınıfına devam eden çocukların matematiksel akıl yürütme becerilerine piyano destekli müzik etkinliklerinin etkisi 

      Doğan, Ceren; Tecimer, Belir (Kafkas Üniversitesi, 2019-12)
      Bu araştırmanın amacı anasınıfına devam eden 5-6 yaş grubundaki çocukların erken matematiksel akıl yürütme becerilerine piyano destekli müzik etkinliklerinin etkisini tespit etmektir. Araştırmada Ön-test son-test kontrol ...
    • Thumbnail

      Çocukların ve ebeveynlerin oyuncak silahlar hakkındaki görüşlerinin incelenmesi 

      Uysal, Hüseyin; Genç, Süreyya (Atatürk Üniversitesi, 2015)
      Oyuncaklar çocukları yetişkinliğe hazırlayan önemli araçlardan birisidir. Bireylerin çocukluk dönemlerinde oynadıkları oyuncaklar, ileride meslek seçimine, sosyal çevresine, davranışlarına ve psikolojisine etki edebilir. ...
    • Thumbnail

      Drama, müzik ve görsel sanatlar derslerinde teknoloji kullanımına yönelik öğretmen görüşleri 

      Oğuz Namdar, Ayşegül; Sarıkaya, Mustafa; Sarıkaya, Reha (Turkish Journal of Teacher Education, 2017-11-21)
      Bu araştırmanın amacı drama, müzik ve görsel sanatlar derslerinde teknoloji kullanımına yönelik öğretmen görüşlerini belirlemektir. Bu amaçla araştırmacılar tarafından drama, müzik ve görsel sanatlar derslerinde teknoloji ...
    • Thumbnail

      Eğitilebilir zihinsel engelliler ilköğretim okulu müzik dersi öğretim programının öğretmenler açısından değerlendirilmesi 

      Tecimer, Belir; Doğan, Ceren (Kastamonu Üniversitesi, 2017-05-24)
      Bu araştırmanın amacı Türkiye’de eğitilebilir zihinsel engelliler ilköğretim okullarında öğrenim gören öğrencilere verilen müzik eğitiminin, uygulanan müzik dersi öğretim programı açısından durumunu tespit etmektir. ...
    • Thumbnail

      Erken çocukluk döneminde piyano eğitimi: gelişim alanlarına etkisi ve güncel öğretim yöntemleri 

      Doğan, Ceren; Tecimer, Belir (Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, 2019-12-30)
      Müziksel yetenek, her çocukta var olan ve zaman içinde geliştirilebilen bir beceridir. Müzik etkinlikleri, erken çocukluk eğitimde çocukların bilişsel becerileri, dil gelişimi, sosyal uyum, güven ve başarı duygusunu ...
    • Thumbnail

      The evaluation of preschool and primary educational music activities in Turkey based on teachers opinions (Ankara sample) 

      Doğan, Ceren; Tecimer, Belir (Fırat Üniversitesi, 2017-12-31)
      This descriptive study’s primary purpose is to find out the overall condition and sufficiency of music activities that take place in public preschool and primary schools in Ankara, Turkey. The Study aims to collect the ...
    • Thumbnail

      Görsel sanatlar eğitiminde kök değerler 

      Genç, Süreyya (Turkish Studies Educational Sciences, 2018)
      Çağın değişimleri ve toplumun ihtiyaçları doğrultusunda yeniden tasarlanan programlarda öğrencilerin hangi davranışlarının doğru olduğu, insani değerlerin neler olduğu ve önemi gibi konuların doğrudan yer alması önemlidir. ...
    • Thumbnail

      İbrahim Balaban'ın resim ve kitaplarında toplumsallık algısı 

      Genç, Süreyya (Bartın Üniversitesi, 2016)
      Cumhuriyet sonrası dönem toplumsal anlamda dolayısıyla sanat alanında önemli gelişmelerin, kırılmaların ve çok boyutlu değişimlerin yaşandığı dönemdir. Toplumsal değişimleri sanat eserlerinden takip etmek ve ‘sanat’ın ...
    • Thumbnail

      Kömür kalem yapımı etkinliği ile işlenen desen dersine yönelik öğrenci görüşleri 

      Genç, Süreyya; Öner, Ferhunde Küçükşen (Erzincan Üniversitesi, 2018)
      Bu çalışma ile sanat eğitiminde önemli bir yeri olan desen derslerinde etkili bir malzeme olarak kullanılan füzeni, farklı öğretim yaklaşımı –etkinlik temelli öğretim öğrenci merkezli yaklaşımı- ile öğrencilerin kendilerinin ...
    • Thumbnail

      Looking at the theme of poverty in contemporary Turkish painting through rural and urban perspectives: samples from Neşet Günal and Neş’e Erdok 

      Küçükşen Öner, Ferhunde; Genç, Süreyya (Bartın Üniversitesi, 2019-02-01)
      Beyond being a term in economics, poverty is a reality with which individuals and societies try to come up by developing some methods and which also determines their life styles. Through artistic works, ...
    • Thumbnail

      Musicians with visual impairment from past to present and visual handicap in music education 

      Doğan, Ceren (INER Congress 2023, 2023-06)
      Individuals with visual impairment may encounter many problems in amateur and especially professional music education Educational institutions and students may have difficulty in finding solutions, and in some cases, the ...
    • Thumbnail

      Müze ve eğitim (farklı bölümlere yönelik eğitim etkinlikleri örnekleri ile) 

      Güler, Ayşe; Genç, Süreyya; Sert, Hande; Polat, Başak (Pegem Akademi, 2019-06)
    • Thumbnail

      Müzik öğretmenlerinin ritim öğretim yöntemleri hakkında görüşleri 

      Sarıkaya, Reha; Albuz, Aytekin; Değer, Atilla Çağdaş (Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2019-05-27)
      Ritim, müziğin en temel unsurudur. Müzik eğitiminin temeli de ritim eğitimine da- yandırılmaktadır. Müzik eğitimcileri tarafından, öğrencilerin ritim becerilerini ge- liştirebilmeleri için özel öğretim yöntemleri ...
    • Thumbnail

      Müzik öğretmenliği lisans programı öğrencilerinin müzik performans kaygı düzeyleri (Ankara-Gazi Üniversitesi örneği) 

      Doğan, Doğan; Tecimer, Belir (Bartın Üniversitesi, 2019-06)
      Bu çalışmanın amacı Gazi Üniversitesi, Müzik Öğretmenliği Ana Bilim Dalı öğrencilerinin müzik performans kaygı düzeylerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda, öğrencilerin müzik performans kaygı düzeylerinin negatif ...
    • Thumbnail

      NLP for stage anxiety: A qualitive research 

      Doğan, Ceren (International Society for Music Education, 2019-09)
      Stage anxiety may disturb the spiritual health of the individual, especially as it may adversely affect the professional success of the people who perform music professionally. The use of beta-blockers, substances or alcohol ...
    • Thumbnail

      Oyunlarla matematik öğretiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin matematik başarısına etkisi 

      Usta, Neslihan; Işık, Ayşe Derya; Taş, Fatih; Gülay, Gonca; Şahan, Gülsün; Genç, Süreyya; Diril, Fatma; Demir, Özge; Küçük, Kazım (İlköğretim Online, 2018-10-31)
      Bu araştırmanın amacı oyunlarla matematik öğretiminin ortaokul yedincisınıf öğrencilerinin matematik başarısına etkisini incelemektir. Araştırmanın çalışma grubunu Bartın ilindeki iki okulun yedinci sınıflarında ...
    • Thumbnail

      Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde oyunların kullanımı ile ilgili görüşleri 

      Usta, Neslihan; Işık, Ayşe Derya; Şahan, Gülsün; Genç, Süreyya; Taş, Fatih; Gülay, Gonca; Diril, Fatma; Demir, Özge; Küçük, Kazım (International Journal of Social Sciences and Education Research, 2017)
      Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının matematik öğretiminde oyunların kullanımı ile ilgili görüşlerini ortaya çıkarmaktır. Bu çalışmanın katılımcılarını Batı Karadeniz Bölgesi’nin bir ilinde bulunan bir devlet ...
    • Thumbnail

      Perceptions of pre-service teachers about teacher professional ethics course through metaphors 

      Genç, Süreyya (Journal of Education and Training Studies, 2019-03-01)
      The aim of this study is to determine the perceptions of pre-service teachers towards teacher professional ethics course. The research was carried out with 138 pre-service teachers attending pedagogical formation training ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Browse

      All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

      My Account

      LoginRegister

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.