Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 44

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

The levels of using reading strategies of the prospective teachers 

Özdemir, Serpil (Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2018)
Okuduğunu anlama başarısı, bilişsel sürecin üstbilişsel stratejilerle izlenmesi ve kontrol edilmesi sonucunda artmaktadır. Üstbilişsel stratejiler okuma eğitiminde okuma stratejileri olarak yerini almaktadır. Öğrencilerin ...
Thumbnail

Türkçe öğretmeni adaylarının yazmaya yönelik algıları 

Özdemir, Serpil (Uluslararası Sınırsız Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, 2019)
Türkçe dersi öğrencilerin dinleme, konuşma, okuma ve yazma becerilerinin geliştirilmesi; duygu, düşünce ve hayallerini yazma kurallarına uygun olarak ifade edebilmesi ve okuma yazma sevgisi ve alışkanlığını kazanmalarını ...
Thumbnail

Ortaöğretim öğrencilerinin okumaya yönelik tutumlarının incelenmesi (İzmir-Buca örneği) 

Özdemir, Serpil; Akkaya, Nevin (Bartın Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın amacı ortaöğretim öğrencilerinin okumaya yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre farklılık gösterip göstermediğini belirlemektir. Araştırma örneklemi, İzmir Buca ilçesindeki 10 liseden tabakalı ...
Thumbnail

Ortaöğretim öğrencileri için okumaya yönelik tutum ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması 

Özdemir, Serpil; Akkaya, Nevin (Milli Eğitim Bakanlığı, 2014)
Bu araştırmada, ortaöğretim öğrencilerinin okumaya yönelik tutumlarının belirlenmesinde kullanılabilecek bir ölçek geliştirilmiştir. Bu ölçek, alan yazında ortaöğretim öğrencilerinin okuma tutumlarını ölçecek bir ölçme ...
Thumbnail

Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin kişilik eğitimi açısından değerlendirilmesi 

Özdemir, Serpil; Akkaya, Nevin (Pegem Akademi, 2012)
Thumbnail

Yaşam boyu öğrenme kurslarında yabancı dil olarak Türkçe (Edinburgh üçüncü yaş üniversitesi örneklemi) 

Özdemir, Serpil (Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2016)
Bu araştırmanın amacı Edinburgh Üçüncü Yaş Üniversitesinde yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin öğrenme nedenlerini, Türkçelerini geliştirmek için nelere ihtiyaç duyduklarını, hangi dil becerilerini geliştirmek istediklerini, ...
Thumbnail

Dinleme eğitimi özyeterliğini geliştirmede mikro öğretimin rolü 

Özdemir, Serpil (VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2016)
Dilin dört temel beceri alanı dinleme, konuşma, okuma ve yazmadır. Dinleme diğer dil becerilerinden önce gelişir, onlara temel oluşturur ve en çok kullanılan dil becerisidir. Dinleme becerisi diğer becerilere göre daha ...
Thumbnail

Yaratıcı yazma çalışmalarının yazmaya yönelik tutuma ve yaratıcı yazma başarısına etkisi 

Özdemir, Serpil; Çevik, Arzu (İnönü Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmanın amacı, yaratıcı yazma çalışmalarının yazmaya yönelik tutumlara ve yaratıcı yazma başarısına etkisini belirlemektir. Araştırmada ön test – son test kontrol gruplu deneysel desen kullanılmıştır. Çalışma ...
Thumbnail

Türkçe öğretmeni adaylarının bilimsel makale inceleme yeterlikleri 

Özdemir, Serpil (Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği, 2018)
Günümüzde öğretmenlerden eğitim öğretimi sürdürmelerinden başka araştırma yapmaları ve öğrencilere araştırma becerisi kazandırmaları beklenmektedir. TÜBİTAK tarafından 12 yıldır düzenlenen ortaokul öğrencileri araştırma ...
Thumbnail

Türkçe öğretmeni adaylarının yapılandırıcı öğretim yeterliliklerinde mikro öğretimin rolü 

Özdemir, Serpil (Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2019)
Bu araştırmanın amacı Türkçe öğretmeni adaylarının yapılandırıcı öğretim yeterliklerinde mikro öğretimin rolünü belirlemektir. Araştırma, tek grup öntest sontest modelinde yürütülmüştür. Araştırmanın çalışma grubunu Batı ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Özdemir, Serpil (44)
Akkaya, Nevin (3)Eke, Helin (2)Eroğlu, Ebubekir (2)Daştan, Ebru (1)Keleş, İrem (1)Çevik, Arzu (1)Şerbetçi, Havva Nur (1)SubjectTürkçe öğretmeni adayları (7)Teaching Turkish as a foreign language (6)Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi (6)Eğitim (5)Education (4)Micro teaching (4)Mikro öğretim (4)Turkish teacher candidates (4)Teacher candidates (3)Teaching Turkish (3)... View MoreDate Issued2020 - 2024 (16)2012 - 2019 (28)Has File(s)
Yes (44)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.