Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
Bir farklılaşma stratejisi olarak coğrafi işaretler ve Türkiye incelemesi
(Bartın Üniversitesi, 2016)
Coğrafi işaretler (Cİ) bir ürünün, belirli bir ülke, yöre ya da bölge ile bağlantısını ifade eden sembollerdir. Bu işaretler, söz konusu yöreye özgü doğal ya da insan faktörlerinden oluşan özelliklerin ürüne ...
Position approach and the examining of its validity within the scope of developing strategy and creating competitive advantage: a case of Turkey
(Bartın Üniversitesi, 2016)
One of the success indicators of a company is its competitive advantage against the other companies. Even though there have been so many approaches being developed under the frame of strategic management in order ...
Tüketicilerin korunmasında yerel yönetimlerin ve ticari işletmelerin durumu: Batı Karadeniz Bölgesinde bir araştırma
(International Journal of Academic Value Studies, 2016-07-15)
Ülkemizde tüketicilerin korunmasıyla ilgili çalışmaları,çok önceki tarihlere götürmek mümkün ise de bu alandaki somut çalışma 23.2.1995 tarih ve 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması HakkındaKanun ile şekillenmiştir. Bu ...
Uluslararasılaşma süreci kapsamında birleşme ve devralmalar: rekabet kurumu kararları üzerine bir araştırma
(Uluslararası İşletme ve Ekonomi Kongresi, 2016-06)
Bilindiği üzere, uluslararasılaşma veya yurt dışına açılma yöntemlerini, riski minimize etmek açısından sıraladığımızda, ihracat, ortaklıklar ve doğrudan yabancı yatırım şeklinde bir sıralama yapılabilir. ...
An investigation of the 2015 financial support programme areas of the development agecies in terms of regional development
(Gebze Teknik Üniversitesi, 2016)
Bir farklılaşma stratejisi olarak coğrafi işaretler ve Türkiye incelemesi
(Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 2016)
Uluslararası şirketlerde üst düzey yönetici sağlama politikaları: Türkiye’de faaliyet gösteren 150 şirket üzerinde bir araştırma
(Bartın Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmanın amacı, uluslararası şirketlerde üst düzey yönetici sağlamak için uygulanan insan kaynakları politikalarından (etnosentrizm, polisentrizm, geosentrizm ve regiosentrizm) hangilerinin Türkiye’de faaliyette ...
Ulusal kimlik, küresel kimlik ve tüketici kozmopolitanizminin yabancı ürün satınalma isteksizliğine etkisi
(Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2016-05-28)
Çalışmanın amacı, ulusal kimlik, küresel kimlik ve tüketici kozmopolitanizminin
yabancı ürün satınalma isteksizliği üzerine etkisini incelemektir. Çalışmada,
tanımlayıcı istatistikler, geçerlik ve güvenilirlik analizleri, ...
Competitiveness of tourism and the evaluation of Turkey according international tourism competitive criteria
(2016)
According to the data obtained from World Tourism Organization (WTO) in 2009, Turkiye ranked 8th with 25 million visitors and 9th with an income 22 billion US dollars among the countries ranking ...
Türkiye'nin kalkınma planlarında turizm politikası
(International Conference on Eurasian Economies, 2016-09)
Five-year development plans prepared by the Ministry of Development, formerly known as State Planning Organization (SPO), are the main policy documents indicating the growth Turkey will realize in economic, social and ...