Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Bartın’a yönelik turistik talebin analizi
(Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, 2018-07)
Günümüz seyahat davranışları incelendiğinde turistlerin 3S adı verilen deniz-kum-güneş turizmi dışında alternatif turizme olan ilgilerinin her geçen gün arttığı görülmektedir. Özellikle eğitim ve kültür seviyesi yüksek ...
Butik otellerde otantik unsurların ve hizmet uzantılarının misafir memnuniyetine etkisi
(Hitit Üniversitesi, 2018-12)
Son yıllarda konaklama işletmeleri hizmet uzantıları ve otantikliği bir pazarlama aracı olarak kullanarak rakiplerinden farklılaşmaya çalışmaktadır. Ayrıca, otel işletmelerinde otantik unsurların ve hizmet ...
Green star hotel selection with fuzzy TOPSIS method: case of Istanbul
(European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 2018-05)