Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Üniversite öğrencilerinin sosyal medya etkileşimleri: Bartın Üniversitesi örneği
(Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi, 2018)
İletişim teknolojileri günümüzde hızla gelişim göstermektedir. İletişim çağı olarak da isimlendirilen bu dönemde öne çıkan alanlar yeni medya ortamları olmaktadır. Yeni medya ortamları aynı anda çok sayıda kanaldan ...
Turizm alanında yiyecek ve içecek ile ilgili lisansüstü tezlerin bibliyometrik analizi
(2018)
Yiyecek ve içecek alanında yazılan lisansüstü tezlerin son yıllarda önemli bir artış gösterdiği
görülmektedir. Buradan hareketle, bu çalışmada 1990-2018 yılları arasında turizm ile ilgili altı
anabilim dalında yazılan ...
Restoranlarda tablet mönü kullanımının tekrar ziyaret etme niyeti üzerindeki etkisi
(2018)
Bu çalışmanın amacı, revize edilmiş Teknoloji Kabul Modeli’nin (TKM) müşterilerin
tablet mönü kullanan restoranları tekrar ziyaret etme niyetlerini incelemede kuramsal bir
model olarak kullanılabilirliğini ortaya koymaktır. ...
Yiyecek içecek işletmelerinin dijital pazarlama açısından incelenmesi: Ankara ili örneği
(2018)
İletişimin doğasının farklılaştığı ve bilgiye ulaşmanın çok daha hızlandığı günümüzde; dijital ortamlar, işletmeler ve müşteriler arasındaki iletişimi daha ileri bir boyuta getirmiştir. Dolayısıyla dijital pazarlama ...
İletişim engellerini ölçmeye yönelik bir araştırma: Bartın Üniversitesi örneği
(IMASCON, 2018-11-25)
Bireyler arasında çeşitli kanallar vasıtasıyla sözlü veya sözsüz olarak mesajların iletilmesi sürecinde aksaklıklar yaşanabilmektedir. Bu durumda kişilerarası iletişim sürecini engelleyen unsurlar ortaya çıkmaktadır. ...
Sağlıklı iletişim kapsamında öğrencilerin empati düzeylerinin analizi: Bartın Üniversitesi örneği
(Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2018-11-25)
Kişilerarası ilişkilerde sağlıklı iletişim içerisinde olmak için bireylerin birbirlerinin ne hissettiklerini doğru bir şekilde anlaması önem arz etmektedir. Bu gibi durumlarda empati kurma becerisi ön plana çıkmaktadır. ...