Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
BÖTE öğretim elemanlarının harmanlanmış öğrenme ortamlarında verilen dersler hakkındaki görüşleri
(2011)
Harmanlanmış öğrenme ortamlarını öğretim elemanlarının gözünden
değerlendiren bu çalışmanın temel amacı, BÖTE öğretim elemanlarının harmanlanmış
öğrenme ortamlarında verilen dersler hakkındaki görüşlerini derinlemesine ...
Türkiye'deki ilköğretim düzeyindeki eğitilebilir zihinsel engelliler için müzik eğitiminin durumu ve öğretim programı model önerisi
(Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011)
Bu araştırmanın amacı Türkiye'de ilköğretim okullarında öğrenim gören eğitilebilir zihinsel engelli öğrencilere verilen müzik eğitiminin uygulanan müzik dersi öğretim programı, ders işlenişi ve derslerin işlendiği sınıf ...