Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Geometri öğretiminde artırılmış gerçeklik uygulamalarının kullanımının ortaokul öğrencilerin öz düzenleme becerilerine, akademik motivasyonlarına ve başarılarına etkisi
(Bartın Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2023)
Bu çalışmada geometri öğretiminde artırılmış gerçeklik uygulamalarının kullanımının ortaokul öğrencilerinin öz düzenleme becerilerine, akademik motivasyonlarına ve başarılarına etkilerini incelemek amaçlanmıştır. Ön test-son ...
Artırılmış gerçeklik materyalleri ile desteklenen geometri öğretiminin öğrencilerin özyeterlik, kaygı ve tutumuna etkisi
(Bartın Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2023)
Bu çalışmada matematik dersi kapsamında artırılmış gerçeklik materyalleri ile desteklenen geometri öğretiminin öğrencilerin geometriye yönelik tutum, öz yeterlik ve kaygılarına olan etkilerini belirlemek amaçlanmıştır. ...
Kulak görüntülerinden soft biyometrik özelliklerin makine öğrenmesi yöntemleri ile sınıflandırılması
(Bartın Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2023)
Yapılan çalışmanın amacı, kulak görüntülerinden cinsiyet, yaş, boy, doğal saç rengi, saç tipi, göz rengi ve ten rengi gibi soft biyometrik özelliklerin makine öğrenmesi yöntemleri ile sınıflandırılmasıdır. Çalışma kapsamında ...
Ortaokul öğrencilerinin bilgi güvenliği ve etik farkındalığı
(Bartın Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2023-09-15)
Ortaokul öğrencilerinin bilgi güvenliği ve etik farkındalığı üzerine yapılan bu araştırmanın amacı ortaokul seviyesinde yer alan öğrencilerin bilgi güvenliği ve etik farkındalıklarının hangi düzeyde olduğunu ortaya ...