Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

The effects of cooperative learning on mathematics achievement in turkey a meta-analysis study 

Turgut, Sedat; Gülşen Turgut, İlknur (2018)
Cooperative learning is the learning model where the students work together as small groups and help to each other’s learning (Slavin, 2015). Cooperative learning is a type of learning strategy in which face-to-face ...
Thumbnail

Matematik korkusunda öğretmen rolü 

Şahan, Gülsün (Tam Metin Eğitim Bilimleri Kongresi, 2006)
Matematik herkesin en azından temel eğitime başladığı yıllarda tanıştığı,sevdiği yada nefret ettiği,bazende korktuğu bir derstir. Öğrencilerin matematik dersiyle ilgili korkuya sahip oldukları yönünde genel bir inanış ...
Thumbnail

Ortaokul matemati̇k öğretmenleri̇ni̇n yapılandırılmış problem kurma beceri̇leri̇ni̇n i̇ncelenmesi̇ 

Çomarlı, Sündüse Kübra; Gökkurt Özdemir, Burçin (Uluslararası Multı̇disipliner Çalışmaları Sempozyumu, 2018-11-16)
Thumbnail

Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin en büyük ortak bölen ve en küçük ortak kat konusundaki bilgi oluşturma süreçlerinin ı̇ncelenmesi 

Çubukluöz, Özlem; Adıgüzel, Tuba; Gökkurt Özdemir, Burçin; Akkaya, Recai (Uluslararası Eğitim Bı̇limleri ve Sosyal Bı̇limler Sempozyumu, 2017-11-03)
Bu araştırmanın amacı, ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin EBOB ve EKOK kavram- larını RBC+C modeli çerçevesinde bilgiyi soyutlama süreçlerini incelemektir. Bu çalışmanın sonuçlarının, öğrencilerin bir sayının ...
Thumbnail

Dil bilgisi öğretiminde diğer derslerden yararlanma 

Balyemez, Sedat (2009)
Öğrenci, öğretimin merkezidir. Hazırlanan programlarda ve seçilen öğretim tekniğinde dikkate alınacak ilk unsur öğrencidir. Öğretim sürecinde, işlenen konu ile diğer dersler arasında ilişki kurmak, öğrenmeyi kolaylaştırır ...
Thumbnail

Matematı̇k öğretmenlerı̇nı̇n çokgenler konusundakı̇ matematı̇ksel formüller ve özellı̇klere ı̇lı̇şkı̇n kavramsal anlamaları 

Gökkurt Özdemir, Burçin (Uluslararası Multı̇disipliner Çalışmaları Sempozyumu, 2018-12-22)
Matematiksel formüller, nicelikler arasındaki ilişkiyi göstermeye yarayan kısa cebirsel ifadelerdir Matematik derslerinde çok sayıda formül olduğu için bu ifadeleri ezberlemek oldukça zordur. Matematik dersinin ...
Thumbnail

7. sınıf çember ve daire konusunda basamaklı öğretim uygulamasının öğrencilerin matematik dersine ilişkin akademik başarı ve tutumlarına etkisi 

Duman, Burcu; Özçelik, Ceyda (Bartın Üniversitesi, 2017-10)
Araştırmanın amacı, 7. sınıf Çember ve Daire konusunda basamaklı öğretim uygulamasının öğrencilerin matematik dersine ilişkin akademik başarı ve tutumlarına etkisini belirlemektir. Nicel olarak tasarlanan araştırma, deneysel ...
Thumbnail

The effect of game-assisted mathematics education on academic achievement in Turkey: a meta-analysis Study 

Turgut, Sedat; Doğan Temur, Özlem (2017)
In this research, the effects of using game in mathematics teaching process on academic achievement in Turkey were examined by metaanalysis method. For this purpose, the average effect size value and the average effect ...
Thumbnail

Teacher's opinions about remedial education program in primary schools 

Bulu, Doğan; Avcı, Görkem (The Journal of Limitless Education and Research, 2022-10-17)
IYEP (Remedial Education Program in Primary Schools) was implemented in pilot provinces for the first time in 2018. The IYEP was prepared in order to eliminate the learning deficiencies of disadvantaged students in ...

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorGökkurt Özdemir, Burçin (3)Turgut, Sedat (2)Adıgüzel, Tuba (1)Akkaya, Recai (1)Avcı, Görkem (1)Balyemez, Sedat (1)Bulu, Doğan (1)Doğan Temur, Özlem (1)Duman, Burcu (1)Gülşen Turgut, İlknur (1)... View MoreSubject
Matematik (9)
Mathematics (4)Akademik başarı (2)Meta-analiz (2)Meta-analysis (2)Öğretmenler (2)Academic achievement (1)Academic success (1)Achievement (1)Basamaklı öğretim (1)... View MoreDate Issued2020 - 2022 (1)2010 - 2019 (6)2006 - 2009 (2)Has File(s)Yes (9)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.