Ara
Toplam kayıt 53, listelenen: 1-10
The effect of different self-assessment tools on students' attitudes towards learning english
(Hacettepe Üniversitesi, 2017-12-12)
The study investigated the effect of self-assessment via European Language Portfolio
(ELP), unit based checklist and learner style inventory on students’ attitudes towards
learning English. The study was conducted at ...
Karakter gelişim indeksi’nin Türk ergenlerdeki psikometrik özellikleri
(Ege Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı Karakter Gelişim İndeksi’ni (KGİ) Türkçe’ye uyarlamak ve ölçeğin psikometrik özelliklerini incelemektir. Çalışma grubu 604 ortaöğretim öğrencisinden oluşmaktadır. Doğrulayıcı faktör analizinde 11 boyutlu ...
Eğer ki ve illaki kelimelerinin yazımı hakkında
(2017-04)
Yazım kurallarında veya herhangi bir kelimenin yazımında zaman zaman değişiklik yapılmaktadır. Yazım kurallarındaki değişiklikler, çoğu zaman bir bilgi kirliliği yaratmakta ve eğitim-öğretimi de olumsuz etkilemektedir. Bu ...
Türkçe öğretmenlerinin fiilimsi grupları konusundaki alan yeterliliklerine ilişkin bazı değerlendirmeler
(2017-04)
Fiilimsiler, kendilerine yeni kelimeler bağlayabilmeleri nedeniyle fiile benzer. Fiilimsilerin bu karakteristik özelliği, öğretim programına da girmiştir. Ortaokul 8. sınıf Türkçe dersi öğretim programında fiilimsilerin ...
Thesis proposal
(2017-11-14)
Eğitilebilir zihinsel engelliler ilköğretim okulu müzik dersi öğretim programının öğretmenler açısından değerlendirilmesi
(Kastamonu Üniversitesi, 2017-05-24)
Bu araştırmanın amacı Türkiye’de eğitilebilir zihinsel engelliler ilköğretim okullarında öğrenim gören öğrencilere verilen müzik eğitiminin, uygulanan müzik dersi öğretim programı açısından durumunu tespit etmektir. ...
The evaluation of preschool and primary educational music activities in Turkey based on teachers opinions (Ankara sample)
(Fırat Üniversitesi, 2017-12-31)
This descriptive study’s primary purpose is to find out the overall condition
and sufficiency of music activities that take place in public preschool and primary schools in Ankara, Turkey. The Study aims to collect the ...
An investigation of secondary school 7th grade students’ awareness for intangible cultural heritage
(İESTE, 2017)
The aim of this study is to determine the secondary school students’ views about the intangible cultural heritage
(ICH) elements, which are in the social studies curriculum, and to raise awareness of these elements if ...
Teachers’ perception: Competent or not in curriculum development
(Malaysian Online Journal of Educational Sciences, 2017-06-06)
The purpose of the study is to determine teachers’ perceptions on curriculum development competencies and determine whether their perceptions differ according to gender, branches, seniority and graduated faculty type. The ...