Ara
Toplam kayıt 31, listelenen: 1-10
Öğretmen adaylarının kamu personeli seçme sınavına (kpss) yönelik algıları
(Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016)
Araştırmanın amacı öğretmen adaylarının kamu personeli seçme sınavına yönelik algılarını
belirlemektir. Araştırma Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesinde Sınıf, Matematik, ve Sosyal Bilgiler
Eğitimi anabilim dallarında ...
Öğretmen adaylarının sosyal medya kullanımlarının değerler açısından incelenmesi
(2016)
Milli Eğitim Bakanlığınca belirlenen 32 maddelik iyi bir öğretmenin özelliklerine göre öğretmen sevgi, saygı, sorumluluk, adalet, yardımseverlik, doğruluk-dürüstlük, güven, özgüven, hoşgörü, alçakgönüllülük, empati, ...
Oyunlarla matematik : ders notu
(Bartın Üniversitesi, 2016)
Hikâye edici metin yapısı öğretiminin 6. Sınıf öğrencilerinin yazma kaygılarına etkisi
(2016)
Bu araştırmanın amacı hikâye edici metin yapıları öğretiminin öğrencilerin yazma kaygı düzeylerine olan etkisini belirlemektir. Ön test-son test eşleştirilmiş kontrol gruplu yarı deneysel desenin kullanıldığı araştırmanın ...
Türk eğitim tarihinde alternatif bir model: Köy Enstitüleri
(Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 2016-12)
Eğitim, insanlık tarihi boyunca süregelen, dinamik ve daima ileriye dönük olan bir süreçtir. Bu süreçte hep daha iyiyi, güzeli aramak amacıyla eğitime katkı sağlayabileceği düşünülen birçok farklı uygulama, yaklaşım, yöntem, ...
Yaşam boyu öğrenme kurslarında yabancı dil olarak Türkçe (Edinburgh üçüncü yaş üniversitesi örneklemi)
(Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2016)
Bu araştırmanın amacı Edinburgh Üçüncü Yaş Üniversitesinde yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin öğrenme nedenlerini, Türkçelerini geliştirmek için nelere ihtiyaç duyduklarını, hangi dil becerilerini geliştirmek istediklerini, ...
Dinleme eğitimi özyeterliğini geliştirmede mikro öğretimin rolü
(VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2016)
Dilin dört temel beceri alanı dinleme, konuşma, okuma ve yazmadır. Dinleme diğer dil becerilerinden
önce gelişir, onlara temel oluşturur ve en çok kullanılan dil becerisidir. Dinleme becerisi diğer becerilere göre
daha ...
The opinions of prospective teachers on peer assessment
(Educational Research and Reviews, 2016)
This research was conducted to determine the opinions of prospective teachers on peer assessment. The study was carried out at a university in the West Black sea with forty-one prospective Turkish teachers. The prospective ...
Development of the resistance scale towards technology supported ınstruction: Exploratory and confirmatory factor analysis
(International Online Journal of Educational Sciences, 2016-04-21)
The purpose of the study was to develop a scale to determine the prospective teachers’ resistance towards technology supported instruction. For this reason, the draft form was applied to 1082 prospective teachers being ...
Beşinci sınıf Türkçe ders kitabındaki öyküleyici ve bilgilendirici metinlerin okunabilirlik durumu
(Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi, 2016)
Gelişen teknolojiye rağmen ders kitapları en çok kullanılan araç gereçlerdir. Hedef kitleye uygun
metinler öğretmenlerin işini kolaylaştıracağı gibi öğrencinin okuma zevk ve alışkanlığı kazanmasında
önemlidir. Hedef ...