Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Modüler öğretim programına ilişkin meslek dersi öğretmenlerinin metaforik algıları
(Kastamonu Üniversitesi, 2019)
Araştırmanın amacı, modüler öğretim programına ilişkin meslek dersi öğretmenlerinin metaforik algılarını belirlemektir. Araştırma, nitel yaklaşım temelinde durum çalışmasına göre desenlenmiştir. Araştırmanın çalışma ...
Kuramdan uygulamaya Türkçe ders kitabı incelemeleri
(Anı Yayınları, 2019)
Bilgi ve iletişim teknolojileri her ne kadar hayatın her alanında olduğu gibi eğitim alanında da kullanılmayabaşlasa da ders kitaplarının yerinitutmaya henüz aday değildir. Sınıflar akıllı tahtalarla donatıldığı halde ...
The effect of a metacognition-based instructional practice on the metacognitive awareness of the prospective teachers
(Universal Journal of Educational Research, 2019)
The purpose of the study is to identify the
effect of a metacognition-based instructional practice on
metacognitive awareness of prospective teachers. The
study has been carried out through “Pre-test – Post-test
Control ...
Sınıf ögretmenlerinin süreç temelli yazmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi
(Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2019)
Süreç temelli yazma yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme kuramı anlayışına göre önceden aşamalandırılmış
yazma sürecini öğretmenlerin bilişsel desteği ile düzenlemeyi hedeflemektedir. Süreç temelli yazma, öğrencinin
yazma ...
Öğretmenlerin öğretim duygu durumları ile örgütsel destek algıları arasındaki ilişki
(Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2019-09-01)
Müze ve eğitim (farklı bölümlere yönelik eğitim etkinlikleri örnekleri ile)
(Pegem Akademi, 2019-06)
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel dışlanma ve örgütsel uyum algıları arasındaki ilişki
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2019-10-11)
Araştırmanın amacı, ilkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel dışlanma ve örgütsel uyum algıları arasında anlamlı bir ilişkinin olup olmadığını ortaya koymaktır. Çalışmanın evrenini Bartın kent merkezinde yer alan 11’i ...