Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin en büyük ortak bölen ve en küçük ortak kat konusundaki bilgi oluşturma süreçlerinin ı̇ncelenmesi
(Uluslararası Eğitim Bı̇limleri ve Sosyal Bı̇limler Sempozyumu, 2017-11-03)
Bu araştırmanın amacı, ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin EBOB ve EKOK kavram- larını RBC+C modeli çerçevesinde bilgiyi soyutlama süreçlerini incelemektir. Bu çalışmanın sonuçlarının, öğrencilerin bir sayının ...
7. sınıf çember ve daire konusunda basamaklı öğretim uygulamasının öğrencilerin matematik dersine ilişkin akademik başarı ve tutumlarına etkisi
(Bartın Üniversitesi, 2017-10)
Araştırmanın amacı, 7. sınıf Çember ve Daire konusunda basamaklı öğretim uygulamasının öğrencilerin matematik dersine ilişkin akademik başarı ve tutumlarına etkisini belirlemektir. Nicel olarak tasarlanan araştırma, deneysel ...
The effect of game-assisted mathematics education on academic achievement in Turkey: a meta-analysis Study
(2017)
In this research, the effects of using game in mathematics teaching process on academic achievement in Turkey were examined by metaanalysis
method. For this purpose, the average effect size value and the average effect ...