Başlık için Fen Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 411, listelenen: 248-267
-
On statistical convergence with respect to measure
(Journal of Classical Analysis, 2017-01)Several notions of convergence for subsets of metric spaces appear in the literature. In this paper, for real valued measurable functions defined on a measurable space (X,M ,μ), we obtain a statistical version of Lebesque’s ... -
On the gauss map of a class of hypersurfaces in H4
(AIP Conf. Proc. 2037, 020026-1–020026-8, 2018)We consider hypersurfaces of Riemannian space forms in terms of the type of their Gauss map, spherical Gauss mapor hyperbolic Gauss map. We give a brief summary of results on submanifolds withLkfinite type Gauss map fork>0. ... -
On the gauss map of the rotational 3-surface in 4-space
(Amasya Üniversitesi, 2017)We consider the Gauss map of the rotational hypersurface in the four dimensional Euclidean space. We define the mean curvature and the Gaussian curvature formulas. We also find some geometric ... -
On the mean gaussian second gaussian and the second mean curvature of the helicoidal surfaces with lightlike axis in R 1 3
(2008)In this paper, the second Gaussian and the second mean curvature of the helicoidal surfaces with light-like axis of type IV+ is obtained in Minkowski 3-space. In addition, some relations between the mean, Gauss, the second ... -
On the mean gaussian second gaussian and the second mean curvature of the helicoidal surfaces with lightlike axis in R 1 3
(Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, 2006) -
On wijsman asymptotically lacunary I-statistical equivalence of weight g of sequence of sets
(Creative Mathematics and Informatics, 2019-03) -
On wijsman I2 lacunary statistical convergence for double set sequences
(Fasciculi Mathematici, 2016-12) -
One sided Henry Smith surface
(International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences, 2019)We focus differential geometry of the Henry Smith surface in the three dimensional Euclidean space. We calculate the Gaussian and the mean curvatures of the surface, drawing its figure. In addition, we find algebraic ... -
Ortaokul öğrencileri için ters yüz öğrenme hazırbulunuşluk ölçeğinin Türkçeye uyarlanması
(Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 2017-11-05)Bu çalışmada amaç ortaokul öğrencilerinin eğitimde ters yüz öğrenme hazırbulunuşluklarını ölçmek için geçerli ve güvenilir bir Türkçe ölçeği alanyazına kazandırmaktır. Bu bağlamda Hao (2016b) tarafından geliştirilen ortaokul ... -
Ortaokul öğrencilerinin akıllı telefon kullanımları ve bağımlılık düzeyleriyle ilgili unsurlar.
(Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2018-01-05)Bu çalışmada ortaokul 5. ve 6. sınıf öğrencilerinin akıllı telefon kullanım durumlarını ve bağımlılık düzeyi tespit etmek, bağımlılık düzeylerine ilişkili demografik değişkenleri ortaya çıkarmak amaçlanmaktadır. 2015-2016 ... -
Ortaokul öğrencilerinin blog kullanımına yönelik görüşlerinin incelenmesi
(5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu - ITTES, 2017, 2017-10-01)Web 2.0 araçlarının eğitim-öğretim uygulamalarında kullanılmasıyla öğrenciler daha katılımcı, daha üretken ve daha paylaşımcı olabilmektedir. Bu özellikleri sayesinde kullanımı yaygınlaşan bu araçlardan birisi de bloglardır. ... -
Öğrencilerin akademik kariyer hedefi seçiminde etkili olan faktörlerin veri madenciliği yöntemi ile belirlenmesi: Bartın başarı takip araştırması sonuçları üzerine bir inceleme
(2020)Bu araştırmanın amacı; Bartın Öğrenme Süreçlerinin İzlenmesi Projesi kapsamında uygulanan öğrenci anketinden elde edilen verilerden yararlanılarak 9. sınıfta okuyan 735 öğrencinin, kariyer seçimleri üzerinde etkili olan ... -
Öğrenme analitikleri ile desteklenmiş uyarlanabilir dinamik zeki öğretim sisteminin tasarımı ve değerlendirilmesi
(TÜBİTAK, 2022)Web 3.0 teknolojilerinden Web 4.0 teknolojilerine geçişin hızlandığı günümüzde Öğrenme Yönetim Sistemleri (ÖYS) de eğitsel veri madenciliğine dayalı makine öğrenmesiyle güçlendirilmiş ÖYS 3.0 olarak adlandırılan yeni nesil ... -
Öğretim elemanları e-öğrenmeye hazır mı? Öğretim elemanlarının e-öğrenmeye hazır bulunuşlukları üzerine bir araştırma
(Yükseköğretim Dergisi (TÜBA-HER), 2022)With the Covid-19 pandemic, both schools affiliated with the Ministry of National Education (MoNE) and in higher education institutions have switched to online distance education in Türkiye, as in the rest of the world. ... -
Öğretim elemanları e-öğrenmeye hazır mı? öğretim elemanlarının e-öğrenmeye hazır bulunuşlukları üzerine bir araştırma
(Yükseköğretim Dergisi, 2022)Covid-19 pandemisi ile birlikte tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de hem Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda hem de yükseköğretim kurumlarında çevrimiçi uzaktan eğitim uygulamalarına geçiş yapılmıştır. Bu sürecin ... -
Öğretmen adaylarının hayat boyu öğrenme eğilimleri ile kendi kendine öğrenme hazırbulunuşlukları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(EJER Congress 2019, 2019)Günümüz toplumlarında ve eğitim sisteminde, bireylerin hayat boyu öğrenme becerilerine sahip olması, değişen toplumsal ve eğitimsel koşullara uyum sağlanabilmesi için önemlidir. Bireylerin hayat boyu öğrenen bireyler ... -
Öğretmen adaylarının internete yönelik epistemolojik inançları ile eğitsel internet kullanım özyeterlik inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(EJER Congress 2019, 2019)Günümüzde İnternet; arama motorları, kitlesel açık çevrimiçi dersler, video paylaşım siteleri, wikipedia, sosyal ağlar gibi platformlar ile bireylerin bilgi ve becerilerini geliştirebilecekleri önemli bir bilgi kaynağı ... -
Öğretmen adaylarının problemli internet kullanım davranışları ile üstbilişsel farkındalık durumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(2018)Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının problemli internet kullanım davranışları ve üstbilişsel farkındalıkları arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Araştırmada öğretmen adaylarının problemli internet kullanım durumları ... -
Öğretmenler e-öğrenmeye hazır mı? Öğretmenlerin e-öğrenmeye yönelik hazır bulunuşluklarının incelenmesi üzerine bir araştırma
(Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2020)E-öğrenmenin en önemli paydaşlarından öğretmenlerin e-öğrenme hazır bulunuşluk durumları, e-öğrenme ortamlarının başarılı şekilde oluşturulabilmesini, etkin bir şekilde uygulanabilmesini ve maksimum verimin alınabilmesini ...