• Fen eğitimi alanında artırılmış gerçeklik konulu makalelerin incelenmesi 

      Güljahan, Gurbanova; Aylar, Gurbanova; Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem (BZT Akademi, 2023)
      Son yıllarda eğitim-öğretimin etkililiğini artırmak ve kolaylaştırmak amacıyla teknolojinin kullanımı giderek artmaktadır. Bu teknolojik yeniliklerden en çok duyulan ve tercih edilenlerden biride “Artırılmış Gerçeklik (AG)” ...
    • Ortaokul öğrencileri için ters yüz öğrenme hazırbulunuşluk ölçeğinin Türkçeye uyarlanması 

      Yıldız Durak, Hatice (Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 2017-11-05)
      Bu çalışmada amaç ortaokul öğrencilerinin eğitimde ters yüz öğrenme hazırbulunuşluklarını ölçmek için geçerli ve güvenilir bir Türkçe ölçeği alanyazına kazandırmaktır. Bu bağlamda Hao (2016b) tarafından geliştirilen ortaokul ...
    • Öğretmenlerin bakışıyla öğretmenlerde tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi 

      Yıldız Durak, Hatice; Seferoğlu, Sadi (Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017-12-05)
      Bu çalışmada öğretmenlerde tükenmişlik düzeyleri ile ilgili genel durumun öğretmenlerin bakışıyla ortaya konması ve tükenmişlik düzeyi ile çeşitli demografik değişkenler arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmaktadır. ...
    • Ters yüz öğrenme modeli: uygulamada karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)
      Evde ders sınıfta uygulama şeklinde de ifade edilen ters yüz öğrenme modeli öğrencinin sınıf dışında/evde özellikle ders videolarını izleyerek derslerine çalıştığı ve ardından sınıf ortamında aktif öğrenme yöntemleri ...