• The effect of structure in flipped classroom designs for deep and surface learning approaches 

      Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Öztürk, Tuğba; Yılmaz, Ramazan (Turkish Online Journal of Educational Technology, 2017-04-01)
      A growing body of research is concerned with the implications of Flipped Classroom (FC) model at higher education institutions. There is a wide range of the opinions and experiences on FC model and the model is still being ...
    • The effect of the metacognitive support via pedagogical agent on self-regulation skills 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Olpak, Yusuf Ziya (Sage, 2017)
      Ters yüz sınıf (TYS) günümüz eğitim sisteminde birçok disiplinde giderek popüler bir model haline gelmektedir. TYS modelinin etkili olabilmesi için öğrencinin öz-düzenleme becerisine sahip olması önemlidir. TYS modelinin ...
    • Examining flipped classroom model from students' point of view 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Öztürk, T.; Karademir, T. (International Conference on Education and New Learning Technologies, 2016)
      Bilgi ve İletişim Teknolojileri alanındaki gelişmelere paralel olarak, eğitim alanında yeni öğretim yaklaşımları ortaya çıkmaktadır. Ters yüz sınıf modeli bu yaklaşımlar arasında yenilikçi bir öğretim yöntemi olarak kabul ...
    • Exploring the role of e-learning readiness on student satisfaction and motivation in flipped classroom 

      Yılmaz, Ramazan (Computers in Human Behavior, 2017)
      Ters yüz sınıf modelinde, öğrenci doyum ve güdülenmesinde yaşanan azalma sık görülen sorunlar arasındadır. Bu sorunlar ters yüz sınıf modelinin verimliliğini azaltabilmektedir. Ters yüz sınıf modelinde öğrenci doyum ve ...
    • Ters yüz öğrenme modeli: uygulamada karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)
      Evde ders sınıfta uygulama şeklinde de ifade edilen ters yüz öğrenme modeli öğrencinin sınıf dışında/evde özellikle ders videolarını izleyerek derslerine çalıştığı ve ardından sınıf ortamında aktif öğrenme yöntemleri ...