Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 62

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Some results about ΔI-statistically pre-cauchy sequences with an orlicz function 

Hafize, Gümüş; Ömer, Kişi; Ekrem, Savaş (Springer, 2020-10)
In this study, we define the concept of I-statistically convergence for difference sequences and we use an Orlicz function to obtain more general results. We also show that an ΔI statistically convergent sequence with an ...
Thumbnail

Some results about ΔI-statistically pre-cauchy sequences with an orlicz function 

Gümüş, Hafize; Kişi, Ömer; Savaş, Ekrem (Springer, 2020-01-01)
ΔI-In this study, we define the concept of I-statistically convergence for difference sequences and we use an Orlicz function to obtain more general results. We also show that an ΔI-statistically convergent sequence with ...
Thumbnail

Virtual reality in medical education 

Üstün, Ahmet Berk; Yılmaz, Ramazan; Karaoğlan Yılmaz, Fatma (IGI Global, 2020)
Virtual Reality in Medical Education The aim of this research is to examine students’ acceptance and use of virtual reality technologies in medical education. Within the scope of the research, a questionnaire consisting ...
Thumbnail

Examination of the effectiveness of the task and group awareness support system used for computer-supported collaborative learning 

Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (Springer, 2020)
Bilgisayar destekli işbirlikli öğrenmede kullanılan görev ve grup farkındalık destek sisteminin etkinliğinin incelenmesi Bu çalışma, bilgisayar destekli işbirlikli öğrenmede (CSCL) pedagojik bir ajan (PA) tarafından grup ...
Thumbnail

Vertical versus shared e-leadership approach in online project-based learning: a comparison of self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes 

Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Keser, Hafize (Springer, 2020)
Çevrimiçi proje tabanlı öğrenmede dikey ve paylaşılan e-liderlik yaklaşımı: Öz-düzenleyici öğrenme becerileri, motivasyon ve grup işbirliği süreçlerinin karşılaştırılması Bu araştırmanın amacı, çevrimiçi proje tabanlı ...
Thumbnail

Modeling different variables in flipped classrooms supported with learning analytics feedback 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (2020-05-02)
The aim of this research is to examine the relationships between students' community of inquiry, academic self-efficacy, reflective thinking skills, problem-solving skills, and metacognitive awareness in a flipped learning ...
Thumbnail

Enhancing community of inquiry and reflective thinking skills of undergraduates through using learning analytics‐based process feedback 

Yılmaz, Ramazan (Wiley, 2020)
Bu araştırma, öğrencilerin öğrenme topluluğu (öğretim, sosyal ve bilişsel mevcudiyet) algıları ve yansıtıcı düşünme becerileri üzerine öğrenme analitiği (LA) tabanlı süreç geri bildirimi kullanmanın etkisini araştırmayı ...
Thumbnail

Investigation of pre-service teachers' opinions on advantages and disadvantages of online formative assessment: an example of online multiple-choice exam 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Üstün, Ahmet Berk; Yılmaz, Ramazan (2020-06-15)
The interest in using online formative assessment activities has gradually increased in both traditional teaching and distance education processes. Research emphasizes the importance of using online formative assessment ...
Thumbnail

Öğretmenler e-öğrenmeye hazır mı? Öğretmenlerin e-öğrenmeye yönelik hazır bulunuşluklarının incelenmesi üzerine bir araştırma 

Üstün, Ahmet Berk; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2020)
E-öğrenmenin en önemli paydaşlarından öğretmenlerin e-öğrenme hazır bulunuşluk durumları, e-öğrenme ortamlarının başarılı şekilde oluşturulabilmesini, etkin bir şekilde uygulanabilmesini ve maksimum verimin alınabilmesini ...
Thumbnail

Student opinions about personalized recommendation and feedback based on learning analytics 

Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Springer, 2020)
There is a growing interest in the use of learning analytics in higher education institutions. Learning analytics also appear to have the potential to be used to provide personalized feedback and support in online learning. ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 7

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorYılmaz, Ramazan (44)Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem (13)Yılmaz, Fatma Gizem Karaoğlan (9)Güler, Erhan (8)Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (8)Üstün, Ahmet Berk (5)Kişi, Ömer (3)Er, Harun (2)Kılıç, Ahmet Emre (2)Sağlam, Zeynep (2)... View MoreSubjectSmart learning environments (8)Eğitsel veri madenciliği (7)Öğrenme analitiği (7)Akıllı öğrenme ortamları (6)Learning analytics (6)Uzaktan eğitim (6)Öğretmen adayları (6)Data mining (5)Smart MOOCs (5)Çevrimiçi öğrenme (5)... View MoreDate Issued2020 (32)2023 (13)2022 (10)2021 (7)Has File(s)Yes (62)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.