Search
Now showing items 1-8 of 8
Eğitim yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile bireysel yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi
(Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2018-08-01)
Bu araştırmanın amacı; eğitim yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile bireysel
yenilikçilik düzeylerini çeşitli değişkenlere (cinsiyet, yöneticilik deneyimi, yaş ve eğitim
düzeyi) göre incelemek ve eğitim ...
Sağlık profesyonellerinin epistemolojik inançlarının yaşam boyu öğrenme bağlamında incelenmesi
(2017)
Bu çalışmanın amacı Bartın il merkezinde görev yapmakta olan sağlık profesyonellerinin (Hekim, Hemşire, Sağlık Teknikeri, Sağlık Memuru, Acil Tıp Teknisyeni) epistemolojik inançlarının incelenmesidir. Araştırmanın ...
Öğretmenlerin eğitsel internet kullanım öz-yeterlik inançlarının yaşam boyu öğrenme bağlamında incelenmesi
(2017)
Yaşam boyu öğrenme, eğitim sistemlerinde yaşanan değişimlerle birlikte öğretmenlerin bu değişimlere uyum sağlayabilmeleri, mesleki gelişimlerini devam ettirebilmeleri noktasında önemli bir yeterlik olarak karşımıza ...
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi
(2017)
Yaşam boyu öğrenme, gerek bilgi ve iletişim teknolojilerindeki (BİT) gelişmeler ve bunların eğitime yansıması, gerekse de pedagojik uygulamalardaki yenilikler gereği öğretmenlerin mesleki gelişimlerini sürdürmeleri noktasında ...
Öğretmen adaylarının hayat boyu öğrenme eğilimleri ile kendi kendine öğrenme hazırbulunuşlukları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(EJER Congress 2019, 2019)
Günümüz toplumlarında ve eğitim sisteminde, bireylerin hayat boyu öğrenme becerilerine sahip olması, değişen toplumsal ve eğitimsel koşullara uyum sağlanabilmesi için önemlidir. Bireylerin hayat boyu öğrenen bireyler ...
Öğretmen adaylarının internete yönelik epistemolojik inançları ile eğitsel internet kullanım özyeterlik inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(EJER Congress 2019, 2019)
Günümüzde İnternet; arama motorları, kitlesel açık çevrimiçi dersler, video paylaşım siteleri, wikipedia, sosyal ağlar gibi platformlar ile bireylerin bilgi ve becerilerini geliştirebilecekleri önemli bir bilgi kaynağı ...
YouTube’un eğitsel amaçlı kabul durumunun incelenmesi
(Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2021)
Bu çalışmanın amacı Birleştirilmiş Teknoloji Kabul ve Kullanımı Modeli ve Teknoloji Kabul Modeline dayanarak YouTube’un öğretmenler tarafından eğitsel amaçlı kabul durumunu incelemek ve kullanım niyetlerini etkileyen ...
YouTube’un eğitsel amaçlı kabul durumunun incelenmesi
(Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2021)
Bu çalışmanın amacı Birleştirilmiş Teknoloji Kabul ve Kullanımı Modeli ve Teknoloji Kabul Modeline dayanarak YouTube’un öğretmenler tarafından eğitsel amaçlı kabul durumunu incelemek ve kullanım niyetlerini etkileyen ...