Geçiş Yönlendirmesi
Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
English
Türkçe
Türkçe
English
Türkçe
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
POLİTİKA
REHBER
İLETİŞİM
Öğe Göster
Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
Araştırma Çıktıları | Scopus
Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
Öğe Göster
Bartın Üniversitesi Kurumsal Akademik Arşivi
Araştırma Çıktıları | Scopus
Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Learning analytics based feedback and recommendations in flipped classrooms: an experimental study in higher education
Tarih
2022
Yazar
Ahmet Berk Ustun,Ke Zhang,Fatma Gizem Karaoglan-Yilmaz,Ramazan Yilmaz
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Bağlantı
https://dx.doi.org/10.1080/15391523.2022.2040401
http://hdl.handle.net/11772/9292
Koleksiyonlar
Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
[2279]
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
Dergi Adı / ISSN
Yayıncı
Exact
phrase only
All
keywords
Any
Başlık
İle Başlar
İçerir
ISSN
Göz at
Tüm Alanlar
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Bölüme Göre
Yayıncıya Göre
Dile Göre
Erişim Şekline Göre
Dergiye Göre
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Bölüme Göre
Yayıncıya Göre
Dile Göre
Erişim Şekline Göre
Dergiye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt