Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Gastronomi festivallerinin algılanan destinasyon imajına ve tekrar ziyaret etme niyetine etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve yöresi kuzugöbeği mantar festivali örneği
(2017)
Festivaller keyifli, özel ve sıra dışı olan, yörenin ve yöreye özgü ürünlerin tanıtılması için
yapılan sosyal ve kültürel etkinliklerdir. Bu kapsamda ülkemiz farklı temalara sahip çok
sayıda ulusal ve uluslararası festivale ...
Restoranlarda tablet mönü kullanımının tekrar ziyaret etme niyeti üzerindeki etkisi
(2018)
Bu çalışmanın amacı, revize edilmiş Teknoloji Kabul Modeli’nin (TKM) müşterilerin
tablet mönü kullanan restoranları tekrar ziyaret etme niyetlerini incelemede kuramsal bir
model olarak kullanılabilirliğini ortaya koymaktır. ...
The effects of aesthetic value in food and beverage businesses on the aesthetic experiences and revisit intentions of customers
(2017-03-25)
This study presents the effect of aesthetic value of food and beverage businesses
on aesthetic experiences of the customers and their revisit intentions. According to the
established study model, firstly aesthetic value ...